משמיעים את קולם של תושבי הצפון: "שם וכאן", שיר חדש שהלחין קובי אושרת למילים של זהבית גרוס והפקה מוסיקלית של נוריאל ישר מצדיע לתושבי הצפון המפונים מבתיהם. בשיר משתתפים הזמרת החיילת אושר בניסו וחניכי "קפה לנוער" מרשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה, מבית החברה למתנ"סים.
2 צפייה בגלריה
חניכי קפה לנוער נתניה
חניכי קפה לנוער נתניה
חניכי קפה לנוער נתניה
(צילום: מתוך הקליפ של השיר)
הפרויקט הינו תוצר של שיתוף פעולה בין הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת בר אילן בהובלת הדיקנית פרופ' זהבית גרוס שכתבה את מילות השיר החדש ״שם וכאן״ וחניכי הנוער מרשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה, מבית החברה למתנ"סים ועיריית נתניה.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
קובי אושרת עם חניכי קפה לנוער נתניה
קובי אושרת עם חניכי קפה לנוער נתניה
קובי אושרת עם חניכי קפה לנוער נתניה
( צילום: ג'ויה הפקות)

מטרת הפרויקט הוא להשמיע את קולם של המפונים מהצפון, אשר מתמודדים עם מציאות מורכבת של תסכול וחוסר וודאות ובעזרת המוסיקה, לחזק בקרבם את האופטימיות, לעתיד טוב יותר ו"תקווה חדשה שתזרח בכחול לבן".

חניכי קפה נוער נתניה בשירו של קובי אושרת
(צילום: רשת המתנסים נתניה)

המלחין המפורסם, קובי אושרת, שהלחין להיטי ענק כמו "הללויה", "אין לך מה לדאוג", "ילדונת" ו"שש עשרה מלאו לנער", התגייס למען פרויקט והלחין את השיר. על ההפקה המוסיקלית של השיר אחראי המוסיקאי הצעיר נוריאל ישר, מצוות הנוער של המרכזים הקהילתיים דרום נתניה.
ביצוע השיר נעשה בהובלתה של הזמרת צעירה והמבטיחה, אושר בניסו, בוגרת "קפה לנוער" וכיום חיילת יחד עם עם חניכי "קפה לנוער" המרכזים הקהילתיים דרום נתניה. כזכור, אושר התגלתה על ידי הזמר דיויד ברוזה וזכתה במקום הראשון בתכנית "הכוכבים של צה"ל".