בית ספר לני ברחוב מקדולנד במרכז נתניה, ששימש בעבר בית ספר מקצועי לבנות, סגור מזה שנים רבות.
1 צפייה בגלריה
בית לני. חלק מהמבנה ישומר
בית לני. חלק מהמבנה ישומר
בית לני. חלק מהמבנה ישומר
(צילום: פרטי)
תושבים המתגוררים בסמוך אליו טוענים כי המבנה מסוכן, בעיקר בתקופת החופש הגדול שהילדים והנערים משועממים. "יכלו למצוא לו שימוש אחר, ולא להזניח אותו ככה שנים'' , טוען אחד התושבים.
"לא ברור למה המבנה הזה נטוש ככה שנים. יכלו בקלות להפוך אותו למועדונית או מתנ"ס", טוען אחד מתושבי השכונה שנחשף לקולות העולים מהמבנה ונחרד לגלות כי ניתן להיכנס לבית הספר בקלות, דרך החלונות השבורים וגם באמצעות טיפוס על השער.
קראו עוד>>>
"עם בית ספר מקצועי לבנות בעיקר, כולל מגמת ספרות, אבל מזה שנים המקום הזה ריק וחבל, כי הוא ממש צמוד למוזיאון העיר ויכלו למצוא לו שימוש ראוי, לשפץ אותו שיתאים כבית ספר לאוכלוסייה המבוגרת בעיר, שילמדו מקצוע".
תושבים טוענים כי בזמן בחופשת הקיץ המבנה הוא סכנה של ממש עבור הדור הצעיר שמחפש בלילות מה לעשות ועלול להיכנס לבית הספר, להיפצע מהזכוכיות ועוד.
"אנחנו מבקשים מהעירייה שתשלח לפה מישהו שיסגור את המקום לפני שיקרה אסון. ידוע לנו שמקומות כאלו מושכים גורמים שליליים. העירייה צריכה להחליט מה לעשות עם המבנה הזה. לשפץ אותו או לפנות אותו".
מעיריית נתניה נמסר: "בית לני ישמש כמבנה עירייה. במסגרת השיפוץ שביצועו החל לפני מספר חודשים (ומתמקד כרגע במבנה האחורי), חלק מהמבנה המקורי ישומר, בין היתר חלק מהרחבה הקדמית. בחלק האחורי של המתחם מתוכננת חניה (גם לתושבי המקום בשעות הערב). בנוגע לכניסה: הנושא הועבר לבדיקה וטיפול הגורמים הרלוונטיים".
לעדכונים: חדשות נתניה