קול נפץ נשמע אתמול (שני) סביב השעה 22:00 בסמוך לכלא הדרים בשרון, הנמצא בסמוך לתל מונד ולאבן יהודה.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
המשטרה פתחה בחקירה
(המחשה: רועי אלמן)

עם קבלת הדיווח על האירוע הוזעקו שוטרי תחנת שדות למקום. הם פתחו בסריקות בסמוך לחניון כלא הדרים, שם אותר נזק קל למקום אך טרם אותרו שרידים של אמל"ח (אמצעי לחימה). לא היו נפגעים במקום.
חבלן המשטרה ביצע סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות הוא העביר את כלל הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

קראו גם:

לפני כשבוע הובאו לחקירה במשטרה שישה אסירים מכלא רימונים שבשרון, שנמצא במתחם של ארבעה בתי סוהר ומעצר (בית סוהר השרון), בחשד לתקיפת שני אסירים אחרים. ביום ראשון הוגש נגדם כתב אישום.
מכתב האישום עולה כי בעת ששני האסירים, תושב איו"ש ותושב כפר קאסם, היו בדרכם לעבור לאגף אחר בליווי שני סוהרים - הגיעו לעברם לפתע ששת הנאשמים. אחד מהנאשמים שפך מים רותחים על אחד האסירים ומיד לאחר מכן הצטרפו הנאשמים האחרים והחלו לתקוף את הקורבן באגרופים, במקביל אחד מהנאשמים דקר את הקורבן באמצעות דוקרן מאולתר ונאשם נוסף תקף את הקורבן ואת חברו באמצעות מקל מגב עד שנשבר. כתוצאה משפיכת המים החמים נפגע גם אחד הסוהרים וסוהר נוסף נפגע כשניסה לחצוץ בין הצדדים.
חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירת האירוע וכאמור הוגש כתב אישום נגד ששת הנאשמים - תושבי לקיה, ראמה, טייבה ואיו"ש בגילאי 48-24 ומעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.