סערה בקרב הורי גן עירוני בנתניה: סרטון שבו מופיע ילד בן 3 ומקלל בעידוד נערי תיכון הופץ ברשתות החברתיות והפך ויראלי.

1 צפייה בגלריה
ילד בוכה ואבא פעוט בוכה - תמונת פייסבוק
ילד בוכה ואבא פעוט בוכה - תמונת פייסבוק
ההורים הגישו תביעה
(צילום המחשה: shutterstock)

הורים לפעוט בן 3 הזדעזעו לגלות כי בנם מככב בימים אלו בסרטון שנראה בעיניהם פוגעני אשר מופץ ברשתות החברתיות, וזאת ללא ידיעתם כי הוא צולם או פורסם ברשתות החברתיות טיק טוק, אינסטגרם ווטסאפ. השבוע הם הגישו תביעה נגד עיריית נתניה ומשרד החינוך. בנוסף הם דורשים התנצלות מהנער שלטענתם הוא הפוגע אשר נגדו לא הוגשה תביעה.
בסרטון שצולם על ידי תלמידי תיכון, שהורשו להיכנס לגן הילדים במסגרת תכנית מחויבות אישית, נשמעים לטענתם בני הנוער כשהם לכאורה מלמדים את הפעוט לקלל, ואף מתעדים את המקרה שצולם בתוך גן עירוני. לטענת ההורים, צוות הגן היה נוכח במקום ולכאורה לא עשה מאומה למנוע זאת, תוך שהם צוחקים ברקע.
יש לציין כי על הסרטון גילו ההורים באמצעות הודעת ווטסאפ, לשם נשלח הסרטון על ידי הורים אחרים שנחשפו אליו, כ"קללה" מצחיקה. ההורים המזועזעים פנו לעורך דין לייצג אותם לנוכח המקרה החמור. השבוע הוגש כתב תביעה בסך 200 אלף שקלים ללא הוכחת נזק, כנגד עיריית נתניה ונגד משרד החינוך - מחוז תל אביב, בשל צילום והפצת הסרטון, ודרישה להתנצלות.
קראו גם:
מטעם עו''ד יוני ג'ורנו המייצג את הורי הקטין נמסר: ''לגן הזה העירייה מכניסה נערים מתיכון בנתניה לסייע לגננות. אחד הנערים הסריט את הקטין בגן, לימד אותו לקלל. הסריט והעלה לרשת החברתית טיקטוק והעניין הפך ויראלי. יש כאן פגיעה חמורה בהגנת הפרטיות של קטין חסר ישע. הגשתי תביעה נגד מדינת ישראל - משרד החינוך. ונגד עיריית נתניה על פגיעה בפרטיות ולשון הרע. מדובר באירוע חמור מאוד של הפרת הפרטיות'.
מעיריית נתניה נמסר: ''מדובר במיזם התנדבותי יוצא דופן המתקיים לאורך שנים רבות, במסגרתו מתנדבים תלמידי אחד מבתי הספר העל יסודיים עם ילדי הגנים, בבתי אבות ובמסגרות קהילתיות נוספות. המקרה הנוכחי הוא מקרה חריג והוא טופל במלוא תשומת הלב. הסרטון הורד לאלתר על ידי התלמיד מכל מקום שבו התפרסם. כמו כן הנושא טופל במסגרת חינוכית, בשיתוף הוריו של התלמיד, בני כיתתו וכמובן הצוות החינוכי, כמתבקש ממערכת חינוך".