כתב אישום הוגש אתמול (שלישי) נגד שלושה חשודים בחטיפת נער. הם מואשמים בסחיטה באיומים, סחר והחזקת נשק. אחד מהם גם מואשם בהטרדה מינית.

1 צפייה בגלריה
אחד הנאשמים בחטיפת הנער
אחד הנאשמים בחטיפת הנער
אחד הנאשמים בחטיפת הנער
(צילום: דוברות המשטרה)
חוקרי תחנת נתניה פתחו לפני כשבועיים בחקירה מואצת ורגישה עם קבלת תלונה מקטין בן 15 תושב העיר שטען כי נחטף על ידי שלושה חשודים תוך כדי איום בנשק, במטרה שימסור להם את פרטיו של תושב הצפון אשר בינם לבינו התגלע סכסוך.
מהחקירה עלה כי במהלך החטיפה איימו הנאשמים על הקטין כי אם לא ישתף איתם פעולה הם יחתכו את אצבעותיו ואיימו על אמו שיפגעו בה ובמשפחתה.


עם התפתחות החקירה שניהלו חוקרי יל"פ (יחידה ללוחמה בפשיעה) בתחנת נתניה, תיאמו השוטרים "מפגש" מחודש בין הקורבן לנאשמים בתחנת הרכבת בעיר, שעה שבלשים סובבים את המקום ומפקחים אחר תנועותיהם. בעת המפגש הצליחו הבלשים לעצור את שלושת הנאשמים ובחיפוש בתיקיהם תפסו הבלשים אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. כמו כן ברשות אחד הנאשמים אותרו פריטים אישיים של הנסחט אשר נשדדו ממנו לפני מספר ימים.
עוד עלה מהחקירה כי אחד הנאשמים הפיץ תמונות אינטימיות של הקורבן במטרה להגביר את הלחץ עליו.

קראו גם:

בתום חקירתם ביל"פ בתחנת נתניה השלושה נכלאו ומעצרם הוארך בהתאם לצורכי החקירה. אתמול (שלישי) כאמור הוגש נגדם בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום בגין המיוחס להם.