תושב השרון חשוד בתקיפה של מורה ומנהלת בבית ספר בסמוך לתלמידים.
2 צפייה בגלריה
מורה והורה מדברים
מורה והורה מדברים
האב זומן לשיחה עם המורה
(המחשה: Canva)

האירוע התרחש בשבוע בין כותלי בית ספר בשרון, כשעל פי החשד, אב שזומן לשיחה עם מורת בנו התעצבן והחל לאיים עליה בנוכחות תלמידים. נוכח חומרת המקרה, הגיעה למקום מנהלת בית הספר ולמקום הוזמנה משטרה לשם המשך טיפול במקרה.

קראו גם:

"הנהגת ההורים עדכנה אותנו על המקרה אבל אנחנו לא יודעים את כל הפרטים", מספר אב לתלמיד בבית הספר. "ממה ששמעתי מדובר במקרה של אבא שהתעצבן, צרח ואיים על המורה וזה ממש לא בסדר. אין שום הצדקה שמורה יקבל יחס כזה. כל אלימות היא אלימות ולכן ההורים מצטרפים לגינוי של מקרים כאלה באופן גורף. היתה מחשבה לשבות בשביל שהמורים והצוות החינוכי יידעו שההורים תומכים בהם, אבל בסוף הוחלט שלא".
הוא מוסיף: "דווקא בתקופה בה מורים רבים עוזבים את מערכת החינוך אסור לתת למקרים כאלו לעבור בשתיקה. אני לא בעד שיחשפו מי ההורים, אבל אני כן חושב שצריך לגנות את המקרה ולטפל בסיפור בחומרה, כי זה מקרה שני תוך פחות משבועיים, שבו הורים התעצבנו על איש חינוך. הפעם זה נגמר רק באיומים. מפחיד לחשוב אם זה היה נגמר אחרת, במכות או במשהו חריג אחר".

2 צפייה בגלריה
תלמידים בכיתה
תלמידים בכיתה
הכל קרה בנוכחות התלמידים
(המחשה: Canva)

אמא נוספת מספרת שמה שהטריד אותה בעיקר היה שבתקופה כה מתוחה של מלחמה הילדים היו עדים למקרה כזה שכלל ביטויי אלימות והבאת משטרה למקום. "לאיפה הגענו? דווקא במקום שבו הילדים אמורים לחוש בטוחים קורה דבר כזה? אני יודעת שאחרי המקרה דיברו בבית הספר עם הילדים על מה שקרה. נקווה שזה המקרה האחרון. אסור לתת מקום לאלימות. צריך לגנות את זה בתוקף''.
במכתב הגינוי שהוציאה הרשות המקומית בנושא בעקבות שני המקרים נכתב כי מדובר באירוע חריג, שני בתוך שבועיים, כשבמהלך שני האירועים הורים שהגיעו לבית הספר הטיחו בפני ההנהלה והצוות החינוכי האשמות ואיומים בשפה בוטה. באחד האירועים הדבר קרה בנוכחות התלמידים. לצערנו הרב, אנו עדים לעלייה בכוחנות ולאלימות בשיח המתקיים בנושאים השנויים במחלוקת. יש לנו אפס סובלנות כלפי מקרים אלו ואנו דוגלים בטיפול בכל האמצעים העומדים לרשותנו כולל כמובן פנייה לגורמי האכיפה והרחקת הורים אלימים מבית הספר".
ממשרד החינוך הפנו אותנו לתגובה מהרשות המקומית.
מהמשטרה נמסר: "התלונה טופלה בהתאם לחומר הראיות בתיק".