מחאת הורי תלמידי בית הספר אילן רמון עולה מדרגה: הנהגת ההורים החליטה להשבית את הלימודים מחר (שלישי) החל מהשעה 7 וחצי בבוקר, כאות מחאה על התנהלות העירייה בעניין שיבוץ תלמידי בית הספר שז''ר בבית ספרם, מה שמצריך הגדלת כמות כיתות ולימודים במבנים יבילים (קראוונים).
"בשבועות האחרונים ישנן שמועות וחצאי אמיתות לגבי שנה הבאה", כתבה הנהגת ההורים להורי בית הספר. "אילן רמון צריך היה לקלוט את שכבת ד׳ ו-ו׳ של שנה הבאה. כאשר כיתת ו' נשארת ככיתה נפרדת ושכבת ד תעבור פיצול כיתות. מה שקורה בפועל, כ- 70 תלמידים מתוך 110 תלמידי שז"ר מגיעים לאילן רמון".
1 צפייה בגלריה
הקראוונים שהובאו לבית הספר
הקראוונים שהובאו לבית הספר
הקראוונים שהובאו לבית הספר
(צילום: פרטי)
בנוסף נכתב להורים, כי "המכתב שיצא ממנהל החינוך אשר מצייר תמונה של שדרוג ופיתוח בית הספר - כל התקציבים והתוכניות שמוצגות שם הן תוכניות של משרד החינוך שבין כה וכה היו יוצאות לפועל. גידול תקציב השעות מתחייב עקב גידול במספר התלמידים. המצב יגרום לכיתות שלמות, מחוברות ועם קשרים חברתיים חזקים להתפצל, וזאת אחרי שנתיים של קורונה עם ריחוק חברתי ופגיעה נפשית לא קלה לילדים. בפגישות עם מנהל החינוך מציגים את הכל בצורה ורודה ויפה. מה שיקרה בפועל זה הדרדרות בית הספר ברמה הלימודית ואף החברתית. אנו נשבית את הלימודים... צעד זה נועד לצמצם את כמות התלמידים שיגיעו לבית הספר".
דיאנה פכטר, חברת הנהגה בבית הספר מספרת למיינט נתניה: "בית הספר שז''ר נסגר והובטח לנו שהתלמידים יפוצלו בין ארבעה בתי ספר שונים: אילן רמון, דווידי, קמפוס דורה ושלהבות חב''ד, שייפתח במקום שז''ר. בשיחות הראשונות הובטח ליו''ר ההנהגה והמנהלת, שאילן רמון יקלוט שתי שכבות בלבד ונספחים של איחוד אחים. פחות מ – 40 תלמידים. בפועל, גילינו שאנחנו קולטים 70 ילדים, מספר כמעט כפול. בנוסף, החליטו שמאחר שאין מקום פיזי בתוך בית הספר לגידול שכזה, הובאו ארבעה קראוונים. אנחנו לא מקבלים את זה. לא ייתכן שרק בית הספר שלנו יקלוט כיתות. בגלל הגידול הזה, מפצלים אצלנו כיתות".
מעיריית נתניה טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות נתניה