תושבים המתגוררים ברחוב בן אליעזר בנתניה מתלוננים כי הרחוב מלוכלך ויש בו מדרכות שבורות, בורות וסדקים בכביש והזנחה שלא תואמת את תשלומי הארנונה.
''הרחוב מוזנח ומלוכלך ונמאס לנו", טוענת צביה רוט, המתגוררת בפינת בן אליעזר ויהודה לוי. "יש למשל סדקים בכביש שמלאים עשבייה בשל הזמן שלא טופלו, מדרכות שבורות, בורות, חולדות, פחי אשפה ומצוקת חניה בשל הקרבה למרכזי לימוד דוגמת גנים, בית הספר תחכמוני ושתי ישיבות''.
1 צפייה בגלריה
רחוב בן אליעזר נתניה
רחוב בן אליעזר נתניה
רחוב בן אליעזר נתניה
(צילום: רז משולם, ועד מרכז העיר)
לדבריה, "ברחוב יש גם מתקן גניזה שלא מרוקנים אותו באופן קבוע וגם עשבייה שגדלה פרא בחצרות המשותפות ומסביב למגרש הכדורגל. אני כל הזמן פונה לעירייה שיבואו לתקן את המדרכות, שיפנו את הרכבים שחונים על המדרכה כי אי אפשר לעבור עם העגלה. אנחנו משלמים ארנונה ולא מקבלים תמורה. אנחנו משלמים כמו כולם וחבל שאנחנו מרגישים מוזנחים''.
גם יעקב מרסיאנו מוועד בן אליעזר לא חוסך ביקורת על המצב ברחוב: ''בכביש יש סדקים ובורות, המדרכות שבורות. יש המון ליקויים ופנינו בנושא לעירייה ועשו גם סיור ברחוב עם ציפי קפל ורז משולם לפני כחצי שנה לערך. הפחים וחדרי האשפה מלאים בשקיות אשפה על הרצפה דבר שדורש אכיפה. הרחוב נראה מוזנח ומלוכלך. אנחנו משלמים ארנונה לא נמוכה. לא ברור לי למה העירייה לא משקיעה תקציבים ברחוב שלנו".
קראו גם:
''בנוסף לבעיה של אשפה ותשתיות לקויות, התושבים מבקשים חודשים רבים 'באמפרים שימתנו את מהירות הנסיעה ברחוב.
"סיירתי ברחוב", אומרת ציפי קפל הממונה על מרכז העיר. "הצעתי לתושבים שבנוסף לפניות שלהם למוקד העירוני וגורמי מקצוע בעירייה, שיפנו גם לוועדת התנועה. לאור הפניות הרבות תוקן השבוע כביש רחוב בן אליעזר בצורה מאוד רשלנית''.
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בוצע תיקון מיידי של הבורות. קרצוף הכביש ייבחן בהמשך במסגרת תכנית העבודה".