אלימות חמורה נגד נהג אוטובוס בנתניה: רוניאל זנדר, נהג אוטובוס קו 19 של חברת אקסטרה, הותקף שלשום (שני) באישון הלילה בידי קבוצה של נערים שתקפו אותו עם אבנים ומקל. הוא נפצע קל מרסיסי זכוכית, לאחר שזגוגית האוטובוס נופצה באבן, אך האירוע היה עלול להסתיים בטרגדיה. "זה היה מפחיד", הוא מספר.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע - תקיפת האוטובוס בנתניה
מזירת האירוע - תקיפת האוטובוס בנתניה
מזירת האירוע - תקיפת האוטובוס בנתניה
(צילום: באדיבות אקסטרה)
זנדר, שעלה משבדיה לישראל לפני 12 שנה, משחזר את האירוע, ועדיין מתקשה להתאושש מההלם שעבר. ''הותקפתי בשעה שלוש ועשרה לפנות בוקר על ידי קבוצה של 8 נערים ממוצא אתיופי שאני מכיר מהנסיעות הקבועות כי הם מגיעים לעבוד בשוק רמלה לוד מדי שבוע", הוא מספר.
מה קרה הפעם?
"הפעם כשהם עלו באחת וחמישים, עלה גם מבקר לאוטובוס ולכן הם לא יכלו לנסוע בחינם. לנו הנהגים נתנו הנחייה לא להתעסק עם התשלום ולהתרכז רק בנהיגה".
קראו גם:
לטענת הנהג, הנערים שנאלצו לחפש דרך אחרת להגיע לשוק ולא יכלו לנסוע בלי לשלם, החליטו ככל הנראה לנקום, וחיכו לו עם מקלות ואבנים.
"הם קיללו ואיימו עלי שיאנסו אותי ואת הבת שלי. הם ממש עמדו עם מקל ואבנים מול האוטובוס, כשעשיתי את הסיבוב האחרון של הקו לאותו היום. התקשרתי למשטרה אבל הם אמרו שאין סיבה שתגיע ניידת למקום כי האירוע נגמר, ולכן אגיש תלונה למשטרה. יש לי עדים ויש גם צילומים של מצלמת האוטובוס", הוא מספר.
2 צפייה בגלריה
האוטובוס שהותקף בנתניה
האוטובוס שהותקף בנתניה
האוטובוס שהותקף בנתניה
(צילום: באדיבות אקסטרה)
מאקסטרה נמסר בתגובה: "אנחנו רואים בחומרה את האירוע המזעזע, והוא יובא לטיפול הגורמים המוסמכים. מבירור ראשוני של האירוע עולה, כי אילולא הווילון שהיה פרוש על החלון, הנהג היה נפצע משברי זכוכיות באופן ודאי. עוד עולה, כי מדובר בקבוצת צעירים שמזה מספר ימים מנסה לעלות על האוטובוס מבלי לשלם, רק שהפעם הם חיכו לאוטובוס תוך כוונה לקחת את החוק לידיים. כמו כן עלה, כי למרות הסיטואציה המאיימת, החשש מהולך רגל שקופץ לכביש והידיעה שהוא עומד להיות מותקף, נהג האוטובוס הצליח לנהל את הסיטואציה המורכבת היטב".
לעדכונים - חדשות נתניה