ונדליזם בשכונת עיר ימים. בני נוער השחיתו מתקנים בגינה הציבורית. לטענת התושבים התופעה חוזרת על עצמה בכל חופש גדול
"עברנו דרך הגינה הציבורית ופשוט הזדעזענו מהנזק שעשו למגלשה ולספסלים", אמר אחד התושבים. "עד שינקו את זה שאר הילדים לא יוכלו לשחק כאן. זו תופעה מכוערת, ממש עבריינות, שקורית בכל חופש גדול. הילדים יוצאים לחופש ומתוך שעמום עושים שטויות. אני לא יודע מי עושה את זה. יכול להיות חבר'ה צעירים או ילדים, התוצאה לצערי היא אותה תוצאה, נזק למתקנים. זה קורה גם בפארק השלולית ובעוד שכונות. הגיע הזמן שהעירייה תשים מצלמות, שיעשו סיורים ויהיה יותר פיקוח ואכיפה".
1 צפייה בגלריה
הוונדליזם בעיר ימים
הוונדליזם בעיר ימים
הוונדליזם בעיר ימים
( צילום: מלכה ליגאלי)
קראו גם:
התושבים מתלוננים כי תופעת השחתת מתקנים היא רק חלק מהבעיה, והיא תוצאה של מפגשים ליליים של צעירים שבאים לגן הציבורי של השכונה שותים אלכוהול, מעשנים ומשמיעים מוזיקה בווליום גבוה. "מי שסובל מזה שהצעירים האלו משועממים זה אנחנו, דיירי השכונה", מספרת תושבת. "הרעש והצעקות הם בלתי נסבלים בעיקר בסוף שבוע. מפחיד לגשת לשם ולדבר איתם, אז מתקשרים למוקד העירוני. ביקשנו שיפתחו להם את המתנ"סים בשביל שיהיה להם אופציות אחרות לבילוי אבל לא עשו את זה וחבל. אני יודעת שזה קורה לא רק אצלנו בשכונה. הגיע הזמן שהעירייה תעשה משהו בנידון".
מהעירייה נמסר: "מנהל האכיפה מקיים סיורים ברחבי בעיר ומתגבר נוכחות בחודשי חופשת הקיץ לצורך שמירה על הסדר ושמירה על איכות חיי התושבים וביטחונם. תשומת לב מיוחדת ניתנת למקומות בהם נפגשים ילדים ובני נוער כמו גנים ציבוריים ופארקים. נזכיר כי יש לפנות למוקד 106 ולדווח על כל הפרעה או מעשה ונדליזם".
כל העדכונים - חדשות נתניה