משפחת נצ'ב מנתניה מחפשת כבר כמעט שלושה שבועות אחר החתול שלה, גורוני, לאחר שיצא לרחוב ולא חזר. החתול הוא בעל מאפיינים בולטים - צבעיו חום ולבן, והוא בעל שלוש רגליים. הוא נראה לאחרונה בשכונת אזורים. המשפחה אף מציעה פרס כספי למוצאים.
3 צפייה בגלריה
החתול שהלך לאיבוד
החתול שהלך לאיבוד
החתול שהלך לאיבוד
(צילום: מורן פרידמן נצ'ב)
קראו גם:
"יש לו פרטנר, חתול ג'ינג'י כמוהו, שגם גר אצלנו בבית. הייתי פותחת להם כל ערב את הדלת, הם היו יורדים למטה, קצת משחקים בחדר מדרגות, ואז עולים למעלה", אומרת מורן פרידמן נצ'ב, אם המשפחה, "באותו הלילה אני קרסתי, נרדמתי לאיזו שעה, ואחרי שעה פתחתי את הדלת. ראיתי שהפרטנר של גורוני חזר - אבל הוא לא. בעלי יצא החוצה ב-4 בבוקר וחיפש אותו. בשש בבוקר התעוררתי מהלחץ, ירדתי וחיפשתי אותו גם אני, במשך יום וחצי חיפשנו אותו - ולא מצאנו. הוא לא חתול שרגיל להסתובב בחוץ.
3 צפייה בגלריה
החתול שהלך לאיבוד
החתול שהלך לאיבוד
החתול שהלך לאיבוד
(צילום: מורן פרידמן נצ'ב)
"אחרי יום וחצי ירדתי עם גיסי למקלט ליד הבית - ומצאנו אותו. גיסי הזיז קרשים לידו, והוא נבהל, הוא היה בסטרס נוראי, הוא לא הבין מה קורה - אז הוא תפס ספרינט וברח. מאז אנחנו מחפשים אותו בלי סוף. בכל יום שאני יכולה, אני מחפשת אותו בחוץ שעות ארוכות. פניתי גם לעירייה, הגעתי עד ליועצת לראש העירייה, ביקשתי ממנה לאתר אם יש פה מצלמות עירייה, היא אמרה שבדקו ואין, אך אני עדיין מתקשה להאמין. זה מקום מאוד מרכזי".
ההחלטה להעמיד פרס כספי היא לא מובנת מאליה.
"בטח, ישר הוחלט להעמיד פרס כספי. הוא מבחינתנו חלק מהמשפחה. יש לי תמונות שלו עם הבת שלי מהרגע שהיא נולדה. הפרטנר שלו מאז, מנסה להתחבר לחתולים האחרים בבית, והוא ממש מסכן, הם דוחים אותו. הוא מחפש חבר, הוא יותר צמוד אלינו, הוא כל הזמן מחפש אהבה. הוא מנסה לקרוא לו".
איך החתול הגיע אליכם?
"זה סיפור קצת יוצא דופן. הוא היה שייך לילד של משפחה חרדית מדורה שהתייתם בגיל מאוד צעיר. הילד החל לטפל בחתולים לאחר שאבא שלו נפטר. הוא פנה אליי עם גורוני, שהיה צולע, הוא לא ידע מה לעשות. כנראה הוא נפצע. גייסתי תרומות של מעל לאלף שקלים באמצעות הרשתות החברתיות, והרופא אמר שצריך לכרות לו את הרגל. האישה שנתנה לגורוני אומנה זמנית אמרה שהיא לא מסוגלת להמשיך לטפל בו, ורבע גוף שלו היה תפרים, לא היינו מסוגלים לזרוק אותו לרחוב, אז לקחנו אותו אלינו".
"גם אם חלילה הוא לא חי, אני רוצה לדעת, שאני אדע איפה אני עומדת", מוסיפה מורן. "אני כרגע בגיהנום. אני מרגישה שכל יום הוא כמו מלחמת הישרדות בשבילי. זה חתול שקל מאוד לזהות, כל השכנים והחבר'ה פה כבר יודעים מיהו, אני אומרת לעצמי - איך אף אחד לא ראה אותו?".
ראיתם את גורוני? תוכלו ליצור קשר עם תום במספר 052-333-2475 או עם מורן במספר 050-836-6515
3 צפייה בגלריה
המודעה שפירסמה המשפחה
המודעה שפירסמה המשפחה
המודעה שפירסמה המשפחה
(צילום: מורן פרידמן נצ'ב)
כל העדכונים - חדשות נתניה