בני הזוג יובל בראון ומשה שובה שבילו הבוקר (שבת) במסיבת הטבע "נובה" בקיבוץ רעים נעדרים.
1 צפייה בגלריה
המודעה שפורסמה ברשתות החברתיות
המודעה שפורסמה ברשתות החברתיות
המודעה שפורסמה ברשתות החברתיות
(צילום: באדיבות המשפחה)
"הם שלחו לנו בשעה 05:30 בבוקר הודעה שהם הגיעו למסיבה ומאז לא שמענו מהם", מספר אחיה של יובל, גיא בראון. "דיברנו עם המשטרה ופנינו לבתי החולים ובינתיים כלום. הדבר היחיד שהיה זה שמישהו ראה את השמות שלהם ברשימות של האנשים שנמצאו, אבל אנחנו לא יודעים אם המידע נכון. אנחנו רק רוצים לדעת מה קורה איתם ושהם בסדר".
בראון מבקש את עזרת הציבור כדי לדעת מה קורה עם אחותו יובל ובן זוגה. לכל מידע צרו קשר עמו.

המוני המבלים במסיבת הטבע בדרום נסים על נפשם
(צילום: מהרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)


נזכיר כי הבוקר בילו אלפי צעירים במסיבת טבע בקיבוץ רעים סמוך לרצועת עזה. עם פרוץ מתקפת הפתע של חמאס, שיגור אלפי רקטות על ישראל וחדירת המחבלים ליישובי הדרום, החלו מחבלים לירות לעבר המבלים במסיבה. רבים מהם ניסו להימלט מהמקום והתחבאו במטעים ומאחורי עצים במשך שעות, כשהם ללא מזון ושתייה והסוללה של הניידים כבר ריקה. חלקם הצליחו ליצור קשר עם המשפחות ואותרו לפני רדת החשיכה, חלקם נלקחו בני ערובה בידי המחבלים וחלקם עדיין נעדרים ולא ידוע מה קורה איתם.

קראו גם:

בני משפחות רבים של המבלים במסיבה מנסים כבר שעות לאתרם, כאשר לא הוקם אף מוקד פניות רשמי לאיתור הנעדרים. בעקבות זאת מספר אנשים פתחו קבוצת וואטסאפ ופייסבוק בהן הופצו מודעות רבות במטרה לאתר את הנעדרים. בקבוצות מתפרסמות רשימות שלא ידוע מה מקורן ומדווחות על אלו שנמצאו ומקום שהותם, אך לדברי חלק מהמשפחות חלק מהשמות של האנשים שמפורסמים ברשימות לא יצרו כלל קשר עם משפחותיהם ולא בטוח כי אכן נמצאו.
ממשטרת ישראל ופיקוד העורף נמסרה הלילה הודעה משותפת: "החל מהשעה 22:45 יחל לפעול מרכז משפחות של פיקוד העורף בשיתוף משטרת ישראל בכתובת הנגב 4, קריית שדה התעופה (בניין להב 433). משפחות המחפשות את יקיריהם מתבקשות להגיע עם פרטים מזהים, פריט ממנו ניתן להפיק DNA ותמונה של הנעדר. בני משפחה שמבקשים לדווח על היעדרות קרוביהם ונמצאים באזורי הלחימה מתבקשים בשלב זה לדווח טלפונית למוקד 105 של משטרת ישראל".