אילונה ליכטר (39), אם לשלושה ותושבת קדימה, נהרגה לפני כשבוע מפגיעת רכב סמוך לכניסה למושב עין שריד שבמועצה האזורית לב השרון. ילדיה, שניים מהם בני 4 ו-6, זקוקים לעזרה כלכלית ומכריה וחבריה יוצאים בקמפיין מימון המונים: "המציאות קשה ועמה מצב כלכלי גם לא טוב, אנא ממכם אל תתעלמו, בואו כולנו נתאחד עבור ילדיה".
2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל. "אישה אהובה"
אילונה ליכטר ז"ל. "אישה אהובה"
אילונה ליכטר ז"ל. "אישה אהובה"
(צילום: פרטי)
"היא היתה אישה מדהימה, אי אפשר לעכל את זה", אמרו קרובי משפחתה. "אנחנו המומים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. הנהג שפגע בה לקח אותה מבעלה ושלושת הילדים. זו אבידה גדולה".
חברתה עינב אלמליח ספדה: "איך תמיד דאגת ורצית לגבש אותנו בכל הזדמנות שמחה... והנה גיבשת אותנו, אבל לא בנסיבות שמחות, נפרדנו ממך אילונה יקרה. איך ביום בהיר נקטפת מאיתנו, הפרח והלב שלנו, בעדינות וברוך שלך שהיית מעניקה לכולנו. קשה ולא נתפס לדבר ולרשום עלייך בלשון עבר, נוחי על משכבך בשלום יקירה, אנחנו תמיד נזכור ונחבק גם את פאשה והילדים בשבילך".

2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)

בשל העובדה כי אילונה חיה עם בן זוגה פאשה ואבי שני ילדיה (הבן הבכור הוא מנישואים קודמים) ללא נישואין, אין לו גישה לפיצויים ולתשלומים שהיא עתידה לקבל, זאת על אף שהוא אבי ילדיה המשוועים לעזרה.
נטלי אריאל, אחת מחברותיה הרימה את הכפפה והחליטה לצאת בקמפיין מימון המונים: "אילונה יצאה לרוץ ולא חזרה אל ילדיה, היא יצאה לרוץ כי זו אילונה, בחור שקצת התפרע בכביש, בשניות בודדות לקח את חייה והרס משפחה שלמה, בעל, שלושה ילדים, שניים מהם קטינים בני 6 ו-4 שנותרו ללא אמא ומשפחה שלעולם לא תהיה שלמה.

קראו גם:

"הילדים נכנסו למציאות הזויה וכמעט בלתי אפשרית, המציאות קשה ועמה מצב כלכלי גם לא טוב. אנחנו שמענו, אנחנו הכרנו, אנחנו כאן לעזור לבעלה ולילדים לנסות להרים קצת את הראש עם המקרה המצער הזה. אנא ממכם אל תתעלמו בואו כולנו נתאחד עבור ילדיה. כל תרומה קטנה תעזור להם, תעזרו לנו לעזור להם, הם צריכים אותנו".