הבוקר (שני) נפתח באבל בנתניה, העיר בה גדלה וחיה שיראל אבוקרט בת ה- 19, שנהרגה אמש בפיגוע בחדרה. בבית הספר ריגלר, בו למדה, הקימו פינת הנצחה לזכרה.
אבוקרט עלתה לישראל מצרפת בגיל שלוש יחד עם הוריה דבורה ואיזק ואחיה אלון. את לימודי התיכון היא סיימה בהצטיינות ולפני כחצי שנה התגייסה למשמר הגבול ושירתה בפלוגה מ"ג במג''ב איו''ש.
2 צפייה בגלריה
שיראל אבוקרט ופינת ההנצחה שהוקמה לזכרה
שיראל אבוקרט ופינת ההנצחה שהוקמה לזכרה
שיראל אבוקרט ופינת ההנצחה שהוקמה לזכרה
(צילום: עיריית נתניה)
קראו גם:
מכריה מספרים על ילדה מדהימה, שאוהבת לעזור, חייכנית ושמחה. בפוסט שפרסמה חברתה לשירות נכתב: ''שיראל שלי, לוחמת שלי, אחות לנשק שלי, בסיוט הכי גדול שלי לא חשבתי שזה יקרה".
גם מנהל התיכון שבו למדה שיראל, אורי כהן, מספר על ילדה אוהבת, מלאת חיים שתמיד רצתה לעזור לאחרים. "שיראל ואחיה אלון הגדול ממנה בשנתיים, שניהם למדו אצלי, אחיה עדין משרת ביחידת לוחמה משמעותית. שניהם מלח הארץ, ילדים של נתינה", סיפר. "שיראל היתה אהובה על חבריה ומוריה, שאפה למצוינות כל הזמן וזכתה למצוינות. היא היתה האמא של הכיתה, זו שעוזרת לכולם. היא שאפה למאיות וקיבלה מאיות וגם דאגה לחבריה שילמדו ויצליחו.
2 צפייה בגלריה
שיראל אבוקרט ז"ל
שיראל אבוקרט ז"ל
שיראל אבוקרט ז"ל
(צילום: דוברות המשטרה)
"לצערי היא לא הספיקה לקבל לידיה את תעודת הבגרות שלה. היא תמיד חלמה להגיע למג''ב. היא ראתה בזה שירות משמעותי. שיראל דיברה המון שהיא רוצה לשרת שם. כינסנו הבוקר את התלמידים והמורים על מנת לחזק את החוסן ברגעים האלה".
"תושבים מפחדים, ובצדק, ולכן יש תגבור של סיורים בשכונות של השיטור העירוני", מסביר אפרים בולמש, סגן ראש העיר ומנהל מחלקת אכיפה. "לדבריו, נעשתה הערכת מצב כבר אתמול בלילה בעקבות האירועים האחרונים, יחד עם ראש העיר מרים פיירברג איכר, משטרת ישראל ומחלקת האכיפה. סוכם על הגברת הביטחון בעיר, הצבת מחסומים וניידות בכניסות לעיר וגם תגבור הנוכחות בשטח הן במרכז העיר ומוסדות החינוך. בנוסף, יבוצע ריענון הנהלים של הקב''טים בקניונים ובבתי הספר".
הלוויה תתקיים היום בבית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון. בעקבות כך ייסגר לתנועה וחנייה רחוב עובדיה בן שלום מדרום לצפון - בקטע שבין רח' הארי לרח' רד"ק, בין השעות 19:00-16:00.
כל העדכונים - חדשות נתניה