אייל עמר, דמות מוכרת מתחום ההלוואות והאשראי החוץ הבנקאי באזור חדרה ובנימינה, תושב פרדס חנה, עצור קרוב לשלושה שבועות בחשד למעורבות בירי באור עקיבא.
1 צפייה בגלריה
נופף באקדח
נופף באקדח
החשד: מעורבות בירי
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
פחות משעה לאחר שאדם נורה, נפגע ונפצע ברגליו באור עקיבא, נעצר בחשד למעורבות באירוע, עמר, בן למשפחה מוכרת מתחום אולמות הארועים והמסעדות באזור, המוכר גם כמי שעוסק במתן הלוואות ואשראי. איתו נעצר לשישה ימים עוד אדם מוכר למשטרה, בן 32 מפרדס חנה, שרק לפני חודשיים בינואר השנה היה עצור בחשד לירי בפרדס חנה.
ביום שלישי בלילה לפני שבועיים באור עקיבא נורה ונפגע ברגליו אדם המוכר למשטרה. תוך זמן קצר ובסמוך מאוד לרגעי הירי, הגיעה המשטרה אל עמר, תושב פרדס חנה בן 48, ועצרה אותו בחשד למעורבות באירוע.
מדובר במעצר מטלטל של עמר, בעל מעמד מוכר מאוד בקרב בעלי עסקים וקבלנים הנקלעים הנזקקים להלוואות ומתן שירותי כספים מהסוג הזה. אביו של עמר והוא הם בעלי אולם וגן אירועים ומסעדות. בחיפוש בביתו נמצאו 50 כדורי נשק. עמר דוחה את הטענות נגדו.
עמר מצוי במעצר כבר 18 ימים. "יש לעצור קשר, ולא קשר עקיף, אלא לכאורה, קשר ישיר לאירוע... לא מדובר על שני אנשים תמימים, לא זה ולא זה. אבל עדיין. אחד בבית חולים, ואחד לא", אומרים במשטרה.
ביום רביעי השבוע קבע בית המשפט כי, "החשד הסביר כנגד העצור הולך ומתחזק. ואם לא די בפירוט הראיות שנאספו כנגדו... אם יש לו הסברים טבעיים לפרטים הנוגעים אליו לאירוע, לא ברור מדוע לא מסר אותם כאשר נשאל... אלא בחר לשמור על זכות השתיקה".
מעצרו של עמר הוארך בפעם הרביעית.
כל העדכונים - חדשות נתניה