הבוקר (שישי) בשעה 08:18 התקבל דיווח במוקד של מד"א על תאונת דרכים בה היו מעורבים רכב, אופנוע והולך רגל בצומת אודים בכביש 2 לכיוון צפון, מדרום לנתניה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת אודים
זירת התאונה בצומת אודים
זירת התאונה בצומת אודים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו לשטח קבעו את מותם של רוכב האופנוע והולך הרגל, גברים בני כ-30 שסבלו מפגיעה רב-מערכתית והיו ללא סימני חיים.
חובש רפואת חירום במד"א דניאל שבע סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה והאופנוע שהיה מפורק היה על המדרכה בסמוך. שני הפצועים, הולך רגל ורוכב האופנוע, גברים בני כ-30 שכבו על העלייה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת אודים
זירת התאונה בצומת אודים
זירת התאונה בצומת אודים
(צילום: איחוד הצלה)

חובשים באיחוד הצלה אליעזר אלישיוב ורפאל שרוני סיפרו: "שני הנפגעים שכבו על הכביש, עוברי אורח סיפרו לנו שהם נפגעו מרכב פרטי בעת שעמדו בצד הכביש. למרבה הצער מותם נקבע במקום האירוע עקב הפציעות הקשות מהן סבלו".

קראו גם:

שוטרי תחנות שדות ונתניה ובוחני התנועה של מרחב שרון סיימו כעת סריקות מואצות אחר נהג רכב החשוד שדרס למוות הולך רגל ורוכב אופנוע סמוך לצומת אודים בשרון. לאחר התאונה הוא גנב משאית מנהג שעצר במקום על מנת לסייע לנפגעים בתאונה. השוטרים איתרו את המשאית נטושה ואת החשוד - תושב נתניה בשנות ה-30 לחייו, במהלך ניסיון ההימלטות. החשוד נלקח לחקירה בתחנה ובסיומה ייכלא. בוחני התנועה של משטרת ישראל בזירה אוספים ממצאים ועדויות, לבחינת הנסיבות. זהות הגברים שנהרגו בתאונה טרם ידועה.