טקס השקת המשאית "המטבח של פסיה" המחלק מזון שנתרם על ידי 'לקט ישראל' ונארז על ידי תלמידי רשת אורט לטובת משפחות וקשישים בכל הארץ, נערך בשבוע שעבר ב'אורט גוטמן' נתניה.
2 צפייה בגלריה
המטבח של פסיה
המטבח של פסיה
המטבח של פסיה
(צילום: מישל אמזלג, הקרן לידידות)
מי שתרם להפעלת המשאית היא הקרן לידידות בסכום של 42,247 דולר. כחלק מהסיוע של הקרן הושכרו משאיות לטובת משלוחי המזון המאפשרים את הרחבת הפעילות והמשכיותה.
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "הסיוע לפרויקט מבורך דוגמת 'המטבח של פסיה' הוא חלק ממהות העשייה והתרומה של הקרן לידידות לאורך כל השנה".

2 צפייה בגלריה
המטבח של פסיה
המטבח של פסיה
המטבח של פסיה
(צילום: מישל אמזלג, הקרן לידידות)

טל בר מעוז, מנהלת 'אורט גוטמן': "פה מחנכים לנתינה ולמעורבות חברתית, כחלק מהחינוך ללקיחת אחריות על החברה והסביבה. תלמידי חטיבת הביניים בתורנות מסודרת, אחראים מדי שבוע על אריזת הפירות והירקות, המגיעים במיכלי הדולב במשאית "המטבח של פסיה", ונרתמים למיזם הצימבוז, שמנוהל על ידי פנינה יוגב, רכזת המעורבות הקהילתית. אנחנו גאים לראות את ההיענות של השכנים לבוא ולקחת מכל הטוב הזה, ולנצל את הלקט שנאסף".

קראו גם:

פרויקט "המטבח של פסיה" שהחל בשלושה בתי ספר של רשת אורט, מתקיים בשיתוף עמותת "דרך כפר". כעת, באמצעות התמיכה של הקרן לידידות מתרחב הפרויקט ל 12 בתי ספר של רשת אורט, בחלקים נרחבים של הארץ.