צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א העניקו סיוע רפואי לצעיר (כבן 35) שנפצע קשה כתוצאה מאלימות בשדרות בן צבי בנתניה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: איחוד הצלה)
אמש (שלישי) בסמוך לשעה 21:30 נפצע גבר בקטטה בשדרות בן צבי בנתניה. צוותים רפואיים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לבי"ח לניאדו, גבר כבן 35 במצב קשה, עם פציעה חודרת. הרקע לאירוע פלילי, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נתנאל ירושלמי, מאור נינו, ונחמן לוי חובשי מד"א־הצלה שרון, שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו גבר כבן 35 עם פצע דקירה בגפיים התחתונות, לאחר שהענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים הכולל חבישות ועצירת דימומים, ובסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א שכלל חבישות ועצירת דימומים, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים לניאדו בעיר, כשמצבו מוגדר קשה ויציב".
יהודה לוק וניסים נתן גדסי חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו בזירה כי הוא נפצע כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע רפואי, ולאחר שעצרנו את הדימומים הוא פונה לבית החולים לניאדו עם כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".

קראו גם:

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת נתניה הוזעקו ללקיוסק ("פיצוציה") בעיר עם קבלת דיווח בדבר דקירת גבר בעסק. על פי גורמי רפואה כתוצאה מהדקירה פונה הקורבן - תושב העיר בשנות ה 30 לחייו באורח בינוני למרכז הרפואי לניאדו בנתניה.
בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות בשטח עצרו השוטרים את החשוד - קטין כבן 17. בתום חקירתו ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרו".