המשטרה הוציאה היום (חמישי) צו סגירה ל"לחם חביתה" בבעלות ויקי עזרא זאת לאחר שלאחרונה הותקף המקום ובעליו מספר פעמים. "צו הסגירה נועד למען שלום הציבור ובטחונו".
2 צפייה בגלריה
ויקי עזרא ובנו דייב
ויקי עזרא ובנו דייב
ויקי עזרא ובנו דייב
(צילום: יאיר שגיא)
כזכור, בשבוע שעבר נעצרו גבי חנני ועומר מויסט בחשד שתקפו את ויקי עזרא ובנו בעקבות ריב על חנייה. נגד השניים הוגש כתב אישום ובקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. מספר ימים לאחר התקיפה והמעצר הושלך רימון הלם לעבר בית העסק "לחם חביתה".

2 צפייה בגלריה
הרימון התפוצץ וגרם לשריפה
הרימון התפוצץ וגרם לשריפה
הרימון התפוצץ וגרם לשריפה
(צילומים: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, יאיר שגיא)

התקיפות נגד בעלי העסק המשיכו ולפני יומיים הושלך רימון רסס לעבר ביתו של עזרא. כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה בגינה. כעת טוענת המשטרה כי היא חוששת לשלום הציבור, וככל הנראה גם לשלומם של בעלי העסק, והחליטה לסגור אותו בצו סגירה מנהלי.


קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "חוקרי תחנת המשטרה בנתניה פתחו לפני כשבוע בחקירת אירוע קטטה סמוך לעסק לממכר מזון באזור התעשיה החדש בנתניה, במסגרתו עצרו חשודים במעשה וכתב אישום הוגש נגדם לפני מס' ימים. על אף האמור, מספר ימים לאחר הקטטה הושלך רימון הלם לעבר העסק ושלשום הושלך רימון רסס לעבר ביתו של גורם הקשור למקום ולפיכך, במקביל לחקירה מואצת, ביצע היום מפקד התחנה שימוע לבעל המקום, בהתאם לסמכותו, לאחר שנמצא כי העסק מהווה סכנה לשלום הציבור ונקבע כי המקום ייסגר למשך 15 ימים".