בית החולים לניאדו הודיע היום (שני) על עומס כבד במחלקת הילדים ועלייה במספר המאושפזים במחלקת הקורונה שנפתחה לפעילות מחודשת רק לאחרונה.
באגף המזרחי, במחלקת הקורונה, מאושפזים תשעה חולים: חמישה במצב קשה, אחד מהם מורדם ומונשם. באגף המערבי, מחלקת הילדים בתפוסת שיא של 192%.
1 צפייה בגלריה
(תפוסת שיא במחלקה. אילוסטרציה: שאטרסטוק)

קראו גם:
ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבי"ח לניאדו מציין כי: "מדובר בגל תחלואה שנמשך כבר כחודשיים, הצוות מתמודד עם עומסים כבדים, לא זוכר גל תחלואה כזה בתקופת הקיץ. בעבר, לא היינו לוקחים לילדים בדיקות לוירוסים נשימתיים בתקופת הקיץ. נאלצנו השבוע לדחות ניתוחים לא דחופים, ואף לאשפז במסדרונות. אני צופה שתחלואת הקיץ תמשך ברצף עד לחורף, שככל הנראה יהיה קשה מתמיד"
(ד"ר מיכאל בן אקון | צילום: בית החולים לניאדו)
כזכור, לפני כשבוע וחצי הודיע בית החולים, דרך פורום בתי החולים הציבוריים, כי הוא בסכנת סגירה. ההודעה מתייחסת בנוסף ללניאדו גם לבתי החולים שערי צדק והדסה בירושלים, מעייני הישועה בבני ברק, בית החולים האנגלי בנצרת, המשפחה הקדושה (האיטלקי) וסנט וינסנט דה פול (הצרפתי) בנצרת. בתי החולים התריעו על בעיות תזרים קשות, היעדר פיתרון לשנה הבאה ולטענתם אי מימוש ההסכם הזמני שנחתם עם האוצר, כאשר עשרות מיליוני שקלים, אותם התחייב משרד האוצר להעביר לבתי החולים, לא הועברו.
כל העדכונים - חדשות נתניה