משטרת ישראל הגישה השבוע כתב אישום כנגד תושב לוד, צעיר בן 26, לאחר שעל פי החשד דרס ותקף רוכב אופנוע ברחוב הרצל בנתניה. המקרה אירע ביום שבת האחרון, כאשר הנאשם נהג ברחוב הרצל יחד עם שלושה נוסעים אחרים. בזמן שעצר הרכב ברמזור, פתחה אחת הנוסעות את דלת הנוסע הימנית של הרכב. אז התנגש רוכב אופנוע בדלת ונפל על הכביש.
1 צפייה בגלריה
רחוב הרצל בנתניה. הוציא כיסא ים מברזל ותקף
רחוב הרצל בנתניה. הוציא כיסא ים מברזל ותקף
רחוב הרצל בנתניה. הוציא כיסא ים מברזל ותקף
(צילום: יאיר שגיא)
קראו גם:
הנוסעת מיד יצאה מהרכב והתנצלה בפני רוכב האופנוע, אך הנאשם יצא אחריה וצעק לה "מה את מצטערת? הוא נכנס בי, כנסי לאוטו וסתמי את הפה". מיד לאחר מכן החל ויכוח מילולי בין רוכב האופנוע לנאשם, כאשר בשיאו זרק רוכב האופנוע את הקסדה שלו לעבר הנאשם, שפגעה בידו.
בתגובה לכך, החל לתקוף הנאשם את רוכב האופנוע באמצעות סטירות ואגרופים בזמן שהשאר מנסים להפריד ביניהם. מיד לאחר מכן, נטל הנאשם כיסא ים מברזל מתא המטען שלו, והחל להכות את הנאשם באמצעותו, ולבסוף השליך אותו לעברו, תוך כדי שאנשים עדיין מנסים להפריד בין השניים.
רוכב האופנוע החל לצלוע לעבר האופנוע שלו בכדי לצלם את פרטי הרכב, אך אז הנאשם והנוסעים נכנסו אל הרכב. הנאשם האיץ את הרכב בפתאומיות, הסיט את ההגה ימינה בצורה חדה ודרס את רוכב האופנוע שעף באוויר ונחת על הכביש. לרוכב האופנוע נגרמו נזקים ברגל ובכתף כתוצאה מהתקרית.
בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של הנאשם, בעל עבר פלילי עם מספר הרשעות בגין עבירות אלימות, רכוש וסמים.
כל העדכונים - חדשות נתניה