לאחר 32 שבועות בהם הפגינו מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט סמוך לספורטק עיר ימים בנתניה, יועברו המחאות למיקום חדש - מול ביתו של ח"כ אלי דלל מהליכוד בעיר.
3 צפייה בגלריה
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
(צילום: פרטי)
במוצאי שבת התקיימה בנתניה הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בהשתתפות יו"ר המחנה הממלכתי בנתניה, דודו סלמה, ח"כ גלעד קריב, ח"כ סימון דוידסון, עומר ילין מוביל מחאת "עכשיו הנוער'', אייל נווה ממובילי מחאת המילואימניקים ועו"ד אומימה חאמד, המקדמת שותפות ערבית יהודית.

קראו גם:

במהלך ההפגנה אמר סלמה, ממארגני המחאה בעיר: "חזרנו מפגרת קיץ לתקופת חגים בה האיום על הדמוקרטיה שריר וקיים. אנחנו בשבוע חשוב של דיון בבג"ץ על עילת הסבירות והציבור דרוך לקראת יציאה לרחובות. למרות זאת, ליבנו עם השוטרים שצריכים להיות בחג עם משפחותיהם, ולכן בשבת הבאה (ראש השנה), ובזו של ה-30.9 נהיה בפגרת הפגנות, בכדי שגם הם יוכלו לשבת סביב השולחן עם משפחותיהם''.
עם זאת, ביום שני הוציאו מארגני המחאה הודעה לפיה כן יתקיימו הפגנות, לא בשבת, מול ביתו של ח"כ אלי דלל מהליכוד.

3 צפייה בגלריה
מפגינים ליד ביתו של אלי דלל
מפגינים ליד ביתו של אלי דלל
מפגינים ליד ביתו של אלי דלל לפני כמה חודשים
(צילום: פרטי)

"נקרא לאלי דלל לגלות אחריות על גורל ישראל'', נכתב בהודעה שפורסמה בקבוצות הוואטסאפ ובעמוד היוטיוב של מארגני המחאה. "ח"כ דלל שותף לחלק מהמהלכים האנטי דמוקרטיים שקרו במדינה. קרא להסכמה רחבה, אבל הצביע בעד ביטול עילת הסבירות. הוא אצבע אחת בכנסת מתוך ארבע שאנחנו צריכים על מנת להחזיר את המדינה לשפיות. דלל איש מתון ואנחנו מאמינים שבתוך תוכו הוא בעד המדינה ונגד הדיקטטורה".

3 צפייה בגלריה
אלי דלל
אלי דלל
אלי דלל
(צילום: אסף פרידמן)

דלל מסר: "אני לא חושב שיש על מה להפגין היום. להיפך, בתקופה הזו צריכים להגביר את האחדות, לשאוף לאהבת חינם ואחדות, ולהמשיך את החזון הציוני של שמירה על עם ישראל במדינת ישראל".