כוחות אכיפה עירוניים ושוטרים פשטו לאחרונה על דירת מסתור ברחוב רזיאל בנתניה, שעל פי החשד שימשה כבית הימורים לא חוקי.
2 צפייה בגלריה
מכונות המזל בדירת המסתור
מכונות המזל בדירת המסתור
מכונות המזל בדירת המסתור
(צילום באדיבות המשטרה)
בעקבות הפשיטה, הוחרם ציוד ההימורים ובעלת הדירה עוכבה לתחנת המשטרה. במקום שהו חמישה שחקנים ובעלת המקום, וכן חמש מכונות מזל שהוחרמו. במשטרה מספרים כי החיפוש בוצע לאחר שניתן צו המאפשר זאת.
"בעבר הרחוק היו בנתניה מספר מוקדי הימורים שגררו אלימות ורציחות", אמר בתגובה מחזיק תיק הביטחון, אפרים בולמש, "בעמל רב מיגרה המשטרה את תופעת ההימורים מנתניה. טוב שעכשיו נוקטים ביד קשה ומטפלים מיידית בכל מוקד שמתגלה. מוקדי הימורים גוררים אלימות ועבריינות ויש לטפל בזה ביד קשה".
קראו גם:
זו לא הפעם הראשונה שנתפסת דירה המשמשת כמעוז לא חוקי להימורים בנתניה. למרות פעולת המשטרה האינטנסיבית, מדובר באחד האפיקים הרווחיים ביותר בעולם העברייני בעיר. רק מוקדם יותר השנה בוצעה פשיטה על דירת מגורים בשכונת קריית השרון, כאשר בדירה נתפס ציוד הימורים וכן עשרת אלפים שקלים במזומן.
2 צפייה בגלריה
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש
(צילום: נמרוד גליקמן)
גם מפקד תחנת נתניה לשעבר, אסף צור, התייחס לתופעה בראיון הפרידה שלו ב"מיינט נתניה". "היום הציר המרכזי של כל הכנופיות בארץ הוא סחר במריחואנה, הידרו, אותן מעבדות שיש בעיר בתוך דירות", אמר צור, "וגם קיים הנושא של הלוואות והימורים. אם פעם הייתה נהוגה סחיטת דמי חסות, היום הבינו שכבר לא צריך את זה. מחזור של מעבדת הידרו הוא מיליון שקלים לשנה. היום זה נטו הלוואות, הימורים וסמים".
כל העדכונים - חדשות נתניה