גלית סידרנסקי, תושבת נתניה בת 56, נפטרה במפתיע בסוף השבוע שעבר. בפוסט מרגש המבשר על מותה סיפרו מכריה על אישה מדהימה, מלאת חיים שתמיד חייכה, אהבה ודאגה לחבריה, מכריה ולילדים בהם טיפלה במסירות.
4 צפייה בגלריה
גלית סידרנסקי ז"ל
גלית סידרנסקי ז"ל
גלית סידרנסקי ז"ל
(צילום: מהפייסבוק)
"גלית אחותי היתה דמות ססגונית, תוססת, מלאת אהבה, רעש וצלצולים", סופדת בכאב אחותה של גלית ז"ל, ליאת סידרנסקי יוכפז. "היא נגעה בהמון אנשים מכל קצוות הקשת אשר פקדו את סוכת האבלים מוכי תדהמה על כך שהחיים נשאבו בבת אחת מבחורה כל כך מלאת חיים. כמו בחייה כך גם במותה היא שימשה כדבק שחיבר את פסיפס מכריה ואוהביה מכל הגילים, הסגנונות והמינים - חילונים גמורים ודתיים ובעלי תשובה, צעירים וזקנים, נשים, גברים ומה שביניהם. לכל אחד מהם נתנה תחושה שהוא יחיד ומיוחד במינו והרעיפה עליו אהבה ושלל מתנות כמו סנטה קלאוס בדמות אישה יהודייה.
"גלית לא נתנה לאף אחד לזרוק דבר - אוכל, בגדים, צעצועים וכל דבר אחר והעדיפה לסחוב את השקיות על מנת למצוא מישהו שיזדקק להם. כל חבריה העידו כי כל כולה לב, חמלה ונתינה מצד אחד ושמחת חיים, רוח שטות ואינפנטיליות מצד שני. אי אפשר להתעלם ממנה ולשכוח אותה. אין ספק שתהיה חסרה בנוף נתניה, בכל מקום אליו הגיעה ובכל לב בו נגעה. כולנו בטוחים שתהיה מסמר המסיבה גם למעלה, משקיפה עלינו בערגה ובגעגוע לימים בהם איחדה את כולם למפגשים. אוהבת אותך מאוד. יהי זכרה ברוך!".

4 צפייה בגלריה
גלית סידרנסקי ז"ל
גלית סידרנסקי ז"ל
גלית סידרנסקי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

האירוע הקשה התרחש ביום חמישי האחרון בשעות הערב, כשגלית לבושה ומוכנה לעוד בילוי עם חברותיה לפרלמנט הנשים בנתניה נכנסת לרכבה בחניון ביתה שברחוב חנה סנש בנתניה, מתניעה את רכבה וחוטפת באותו הרגע, ללא התרעה מוקדמת, התקף לב שהביא למותה הטרגי.
"עכשיו אנחנו בהרכב חסר", אומרת בכאב חברתה זוהר אביב. "היא השאירה אותנו ואת אמא שלה אורה מבולבלות, כואבות והמומות". זוהר מספרת שבאותו ערב טרגי חברותיה לפרלמנט הנשים בנתניה היו אמורות להיפגש ואז ממש לפני הפגישה הן גילו על האסון.

4 צפייה בגלריה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
(צילום: פרטי)

''היא לא יצאה אפילו לכביש", מספרת זוהר, "היא חטפה התקף לב, נכנסה בקיר ופשוט מתה. היא היתה בדרך לפגוש אותנו, חברות פרלמנט הנשים שמורכב מעשר נשים שעובדות ועסוקות בקריירה במשך השבוע ומתפנות בכל סוף שבוע למפגש נשים. אנחנו יודעות שאנשים שעברו במקום דיווחו על האירוע ואחר כך גם לנו וכמובן לאמא שלה שאיתה היא גרה.

4 צפייה בגלריה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
גלית סידרנסקי ז"ל וחברותיה
(צילום: פרטי)

''זה רק קרה ביום חמישי ובשישי בשעה 12:00 כבר קברנו אותה. באו להלוויה שלה חברים ומשפחה וכל מי שהכיר את האישה המדהימה הזו. היא חיה את החיים בפול טורבו ותמיד דאגה לכולנו. גלית היתה אישיות יוצאת דופן שתמיד שמחה, היא הכירה את כולם והיתה מאוד פעילה. זאת אישה שהיתה לוקחת את אמא שלה לבלות במסיבות ריקודים, מארגנת את כולנו, דואגת ומשקיעה. היא היתה הרוח החיה בכל אירוע. לא להאמין שכך היא נפטרה במפתיע. עכשיו נינה הכלבה האהובה שלה, שהיא ראתה בה ילד לכל דבר, נשארה בלעדיה. אני משערת שאמא שלה תגדל אותה. זאת אבידה שלא נתפסת, רק יומיים קודם לכן נפגשנו כולן ביום הולדתי".

קראו גם:

זוהר סופדת לחברתה גלית ז"ל בפייסבוק עם שיר שכתבה:
"גל אהובה,
כמו גל שוצף של שמחת חיים שטפת את העולם
בצחוק והומור כבשת כל אדם
תמיד התאמת צבעים,
עגיל לשרשרת, טבעת לבגד
בחינניות כובשת
תפסת מקומך בקפה מול הדלת
בנינה טיפלת כבתינוקת
על אמך ועל השבת שמרת באדיקות אוהבת
לכל מקום ואירוע היית מאחרת...
אז למה דווקא הפעם כה הקדמת ללכת?

"הותרת אותנו המומים וכואבים ונאספת אל אביך ואהובייך במרומים,
הם ייהנו מנדיבותך וחיוכך
ואנו נישאר עם הגעגועים!

"תגידו אתם שם בשמים, איך היתה קבלת הפנים לגל גלית
האם כבר לקחה מכם תאריכי לידה ומיתה?
קבעה מסיבות יום הולדת אזכרות?
האם עכשיו היא ישנה בלילות או ממשיכה לרקוד עד כלות
האם היא ממשיכה לטעום לחם עם ריבה
צוחקת ואומרת
לא יכולה להתאפק
האם יש לה נינה חדשה בידיים?
האם ליבה וחיוכה הרחבים כבר מחבקים את כולכם?"

יהי זכרה ברוך