בהסכם פשרה, שנחתם לאחרונה, הוחלט כי צעיר מנתניה שנהג על קטנוע ללא ביטוח חובה ונקלע לתאונה - יפוצה בסכום של כ-640 אלף שקלים על ידי חברת הביטוח של הנהג שפגע בו. כך הוסכם בין הצדדים לאחר שהצעיר תבע את חברת הביטוח של הנהג השני. את הצעיר ייצגה עורכת הדין שרון אילון.
2 צפייה בגלריה
תאונת אופנוע
תאונת אופנוע
תאונת אופנוע
(צילום אלוסטרציה: shutterstock)
האירוע התרחש לפני כארבע שנים, הצעיר היה במהלך שירותו הצבאי ועבד במקביל בפארק המים שפיים. התאונה אירעה בשעת ערב, כאשר לטענת הצעיר, הוא רכב על קטנוע ללא ביטוח חובה, ורכב אחר, לטענתו, חתך אותו בכביש כדי להיכנס לדרך עפר - ופגע בו.
קראו גם:
על פי כתב התביעה של הצעיר, הוא הובהל לבית החולים כשהוא סובל מפציעות קשות, שהובילו לדימום בטני וכריתה מלאה של הטחול שלו. כתוצאה מהתאונה, סבל הצעיר מבלטי דיסק בגב ונחשד לנזק עצבי. בעקבות התאונה, הצעיר שוחרר משירות צבאי באמצעות ועדה רפואית. לדבריו, הוא סובל מאז התאונה ממגבלות וכאבים אשר פוגעים בתפקודו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרון אילון
עו"ד שרון אילון
עו"ד שרון אילון
(צילום: אורית כץ)
עורכת דינו של הצעיר, שרון אילון, טענה, כי למרות שהוא עצמו רכב על קטנוע ללא ביטוח חובה, הביטוח של הרכב שפגע בו, חל גם עליו.
למרות שחברת הביטוח התנגדה תחילה, כאמור, שני הצדדים הגיעו בסוף להסכם פשרה של פיצויים בסך 640 אלף שקלים בגין התאונה, אותם הצעיר יקבל מחברת הביטוח של הרכב שפגע בו. בנוסף לכך, הצעיר צפוי לקבל סכום של כ-180 אלף שקלים מביטוח לאומי בעקבות פגיעתו.
לעדכונים - חדשות נתניה