כ-6,500 תלמידים, מורים וגננות המייצגים את כל מוסדות החינוך בנתניה השתתפו היום (שני) במפגן אחדות באצטדיון העירוני בעיר.
1 צפייה בגלריה
תלמידי בית הספר דבורה עומר בנתניה במפגן האחדות באצטדיון
תלמידי בית הספר דבורה עומר בנתניה במפגן האחדות באצטדיון
תלמידי בית הספר דבורה עומר בנתניה במפגן האחדות באצטדיון
(צילום: פרטי)

המפגן נועד לשדר לכידות וחוסן, בחיבור לערכי ישראל ולציונות, כאשר בצדו השני של האצטדיון הוצבו על גבי הכיסאות ביציעים תמונותיהם של החטופים, בתקווה שיחזרו לביתם במהרה. גולת הכותרת היתה שירת המונים של השיר "לחיי העם הזה", שמבוצע במקור על ידי הזמר יהורם גאון. את השירה ליוו תלמידות המחול של בית הספר ש"י עגנון בדגלנות, בהנחייתה של המורה נורית דוידסון. ההפקה והניהול מוסיקלי נעשו על ידי עדי רון והאירוע כולו הופק על ידי היכל התרבות נתניה ומנהלת אגף האירועים בהיכל מירב ליאור מכלוף.
בדברי הפתיחה אמרה ראש מנהל החינוך בנתניה אתי דהן: "במסגרת השבוע הישראלי, שבוע בו כל מוסדות החינוך וכל תלמידי נתניה עוסקים בשאלות של זהות ושואלים את עצמם מהי ישראליות ובעיקר בעת הזו של מלחמה, חשבנו שיהיה זה נכון ומתאים לערוך מפגן של אחדות וסולידריות - מפגן שיראה את אחדותנו, מפגן המבטא את הדאגה לחיילינו, מפגן ממנו אנו שולחים איחולי החלמה לכל פצועינו ותפילה להשבת כל החטופים במהרה לביתם".

שירה המונית באצטדיון נתניה
(צילום: עיריית נתניה)


יו"ר מועצת הנוער בעיר אביב חמו אמר: "אנו דור העתיד עדים לכתיבתה של ההיסטוריה של עם ישראל הנכתבת בדם אחינו, במערכות כבדות וקשות בגבולותיה של מדינת ישראל. מאז ה-7 באוקטובר הנורא, אנו חשים בכובד האחריות המוטלת על כתפינו לביסוס חברה ערכית ומאוחדת יותר המושתתת על ערכי הכבוד והערבות ההדדית. יחד נגד הרוע האנושי נצעד בראש מורם אל עתיד שחייב להיות טוב יותר".

שירת התקווה באצטדיון נתניה
(צילום: פרטי)


קראו גם:

הוא הוסיף: "בחודשים האחרונים מצאנו את עצמנו נרתמים לעשייה חברתית, ערכית ומשמעותית מאיסוף חבילות לחיילים ולחיילות המגנים על ארצנו מולדתנו, מסייעים בהפעלת מפונים מיישובי עוטף ישראל במלונות בעיר, ואחראים להעלאת המורל הלאומי בחזית ובעורף כאחד. העזרה ההדדית בקהילות השונות הראתה והוכיחה את היכולת שלנו כנוער להתגייס ולתרום למען האחר. אנו דור של עשייה העסוק בנתינה למען הזולת ומי שאומר שפוחת והולך הדור, פשוט לא מכיר אותנו! בכל יום, ובכל עת, אנו מחויבים להזכיר לעצמנו את החורבן של ה-7 לאוקטובר, את הקרבתם של החיילים וכוחות הביטחון ואת מה שעוברים חטופינו בימים קשים אלו".
שי בראון יו"ר ועד ההורים: "אופרציה מטורפת. מפגן אחדות מדהים של כל בתי הספר בעיר מהגן עד כיתה י"ב שבאו לשיר ביחד בעוצמה ולהרים את המורל במיוחד בימים קשים אלו. שאפו לעיריית נתניה והיכל התרבות שהצליחו להביא את כולם למקום אחד. זו לוגיסטיקה מטורפת".
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: "איזה בוקר מרגש באירוע שירת המונים שיזמתי באצטדיון נתניה לקידום לכידות ואחדות בעם ישראל. למעלה מ-6,000 תלמידים ומורים מכל בתי הספר בנתניה השתתפו במפגן האחדות. אין על בנות ובני הנוער שלנו! גאווה נתנייתית. לחיי העם הזה!"