בשנה וחצי האחרונות, תלמיד כיתה ד' בבית ספר בנתניה עובר חרם המתבטא בהתגרות ואלימות מצד ילדים בבית הספר. כך סיפרה השבוע אמו שהחליטה לחשוף את הסיפור.
1 צפייה בגלריה
"אי אפשר להמשיך ככה"
"אי אפשר להמשיך ככה"
"אי אפשר להמשיך ככה"
(המחשה: shutterstock)
קראו גם:
"הילד שלי עבר במשך שנה וחצי, מהרגע שהוא הגיע לבית הספר חרם שקט על ידי הילדים. השנה הוא קיבל סייעת אחרי שדרשתי ועשיתי בלגן, אבל לצערי זה לא עזר. הילד עם בעיות רגשיות. קיבלנו את הסייעת בגלל שהילד הוא עם חוסר הבנה של סיטואציות. וזה הגיע למצב של אלימות של ילדים שמרביצים לו. ביום חמישי שעבר, הוא פשוט נכנס לאוטו בוכה, והוא אמר לי 'אמא, קיבלתי בעיטות בביצים'".
"באחת ההפסקות בסוף שנה שעברה הוא התאמן על שיר הסיום שלו במסגרת לימודי הנגינה, ואחד הילדים התחיל להרביץ לו"
מה עשית?
"שלחתי הודעה למחנכת שאני לא מביאה את הילד לבית הספר עד שהילדים שהרביצו לבן שלי ייענשו. בעלי דיבר עם מנהלת בית הספר".
ואיך התנהלת בשנה וחצי האחרונות?
"אני מסוג האנשים שנחבאת אל הכלים. בשנה הראשונה ניסיתי לדחוף את הבן שלי, שיתעלם, שיהיה עם ילדים אחרים. והוא ניסה ולא הצליח. היה לו קשה להבין ילדים אחרים. והצורה בה התנהגו אליו היא מחפירה. סתם דוגמה, באחת ההפסקות בסוף שנה שעברה הוא התאמן על שיר הסיום שלו במסגרת לימודי הנגינה, ואחד הילדים התחיל להרביץ לו. אני דיברתי עם המחנכת, היא אמרה לי שהיא תטפל בזה. יום למחרת, לקחתי אותו מבית הספר, ושאלתי אותו אם המחנכת דיברה איתו. הוא אמר שהיא עשתה ביניהם סולחה, וגם הוא היה צריך לבקש סליחה מהילד שהרביץ לו. לילד שלי הרביצו והוא צריך לבקש סליחה? לא הבנתי. למה ההורים שלו לא מעורבים?
"השנה כבר לא יכולתי, פניתי לחלק מההורים, ואף אחד לא טיפל בילדים שלו. זו אותה קבוצה של חמישה - שישה ילדים, שקוראים לילד שלי בשמות גנאי. אני רוצה להעביר את הילד שלי בית ספר, אני מקווה שיאשרו לי את זה. אי אפשר להמשיך ככה".
ממשרד החינוך נמסר: "מדובר במקרה מורכב שהנהלת בית הספר בשיתוף מינהל החינוך מטפלת בו, במלוא תשומת הלב ובמלוא הרצינות והחומרה. לאחר בדיקת מנהלת בית הספר, התלמיד לא עבר חרם בשל התערבות מיידית של אנשי הצוות".
כל העדכונים - חדשות נתניה