ישראל חוגגת 74 והעיר נתניה מצדיעה לה עם מיטב האמנים, שיגיעו להופיע בעיר בבמות הבידור של יום העצמאות. מי יופיע ומתי?
1 צפייה בגלריה
יום עצמאות
יום עצמאות
יום עצמאות
(צילום: עידו ארז)
עיריית נתניה, בהפקת עמותת היכל התרבות, תקיים את החגיגות בארבע בימות מרכזיות ביום רביעי, ה-4 במאי: כיכר העצמאות, פארק אגם החורף, ספורטק יהלום מזרח נתניה וגן עובדיה-נאות גנים. חגיגות יחלו בצאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.
קראו גם:

מי יופיע ואיפה?

בכיכר העצמאות יופיעו האמנים רינת גבאי, להקת איגיון, יובקה, להקת חבצלות, רמי קליינשטיין ושירי מימון. כמו כן, תוקם במת מוזיקה יהודית ליד בית הכנסת הגדול.
בפארק אגם החורף יופיעו נועה קירל, הדוד חיים, לירן דנינו, בר צברי, יובקה, קליפורניה סאנשיין ועידן חביב. כמו כן, יופיעו להקות מקומיות.
בספורטק יהלום מזרח נתניה יופיעו להקות מקומיות, הדוד חיים, רינת גבאי, יובקה וסטפן, ובגן עובדיה-נאות גנים בהנחייתו של צחי נוי יופיעו ליבלובית וששי וזוהר יעיש.
ביום העצמאות, יום חמישי,5 במאי, יהיה המוזיאון לתולדות נתניה פתוח לקהל הרחב ויתקיימו בו בכל שעה עגולה סיורים מודרכים. כמו כן, יתקיים משחק ניווט בין קירות המוזיאון, חידונים ושלל פעילויות בין השעות 10.00 עד 14.00.
סיור מיוחד יתקיים לקהל הרחב – מדובר בסיור מזמר באתרי המורשת בעיר וזאת בשילוב הקראה ושירה של הגדת עצמאות. הסיור מודרך ומשלב נגינה ושירה וכולל נסיעה באוטובוס. פעילויות המוזיאון הינן ללא תשלום ומותנים בהרשמה מראש בטלפון 09-8308851 או במייל museum.netanya@gmail.com
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את תושבי נתניה ואורחיה לחגיגות עצמאות בבמות ברחבי העיר. בשנתיים האחרונות נאלצנו בשל נגיף הקורונה, לחגוג ולציין את יום העצמאות עם הגבלות רבות ובצמצום. השנה ניפגש כולנו ונחגוג את יום הולדתה של המדינה האהובה שלנו, כמו שאנו רגילים ואוהבים".
המשנה לראש העירייה והממונה על התרבות והאירועים, אהרון אורגד: ״במות הבידור בנתניה מאזנות בין החשיפה שאנו מעניקים לאמנים מקומיים מוכשרים ולהקות מחול וזמר מקומיות ומצויינות , לבין אמני זמר בכירים שלתושבי נתניה יש בערב הזה הזדמנות לצפות בהופעה חיה שלהם. שמרנו גם על תעריף מאוזן ומידתי במחירי האמנים ולא הסכמנו להביא אמנים שדורשים מאות מחירים מופרזים. אני מזמין את כל תושבי נתניה להשתתף, להצדיע למדינה שלנו ביום חגה וליהנות ממופעים טובים״.
לעדכונים - חדשות נתניה