רשת הסופרמרקטים "שוק העיר" חתמה על עסקת שכירות עם קבוצת דוד אזולאי, על שטח של 2500 מ"ר בפרויקט המשרדים והמסחר החדש הצפוי לקום בשכונת אגמים 3. ברשת מספרים כי הסניף החדש בשכונת אגמים 3 יהיה לסופרמרקט המרכזי בשכונה אשר ישמש את תושבי השכונה.
1 צפייה בגלריה
המתחם החדש שעתיד להיבנות
המתחם החדש שעתיד להיבנות
המתחם החדש שעתיד להיבנות
(הדמייה: גיורא גור אדריכלים בע"מ)
קראו גם:
הפרויקט המדובר בו יקום הסופרמרקט החדש,  ייבנה על מגרש בשטח של חמישה דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6,000 מ"ר של מסחר, אשר תוכננו על ידי משרד האדריכלים גיורא גור ושות'.
רשת שוק העיר הנמצאת בבעלות חברת ביכורי שדה ומפעילה 13 סניפים בפריסה ארצית באשדוד, אשקלון, בני ברק, ירושלים, חולון, אשדוד, נתיבות, קריית גת, רמלה, צומת תימורים ליד כביש 40 כאשר הסניף החדש שהיא תפתח בשכונת אגמים 3 יהיה הראשון של רשת שוק העיר בנתניה.
דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הסניף שרשת שוק העיר יפתחו מתווסף לכניסה של רשת מועדוני הכושר הארצית לזוז באותו הפרויקט ושניהם יהוו לאבן שואבת לתושבי השכונה בהן יעשו שימוש למען רווחתם. אני מברך את כניסתה של רשת שוק העיר לנתניה והיא תואמת את המדינות של עידוד מרכזים מסחריים בתוך שכונות אותה מוביל מהנדס העיר נתניה ארז טל".
כל העדכונים - חדשות נתניה