פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד יוסף גואנגיל (19) מנתניה, בגין החזקת סם שלא לצריכה עצמית. על פי כתב האישום, גואנגיל בלע שמונה עשרה שקיות המכילות סמים בין היתר מסוג MDMA, LSD, חשיש וקוקאין. לאחר מכן דיווח על עצמו למשטרה דיווח שווא בגין עבירת רכוש, על מנת להביא למעצרו מתוך כוונה לפלוט את הסמים בבית המעצר אבו כביר ולהפיצם לעצורים אחרים.
1 צפייה בגלריה
אסיר כלא
אסיר כלא
התכנית השתבשה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שבלע גואנגיל את הסמים, וכדי להוציא את תכניתו אל הפועל, הטמין בכיסו שקית ובה אבקה הנחזית לסם מסוכן. בהמשך לכך התקשר הנאשם או מי מטעמו למשטרה ומסר דיווח על אדם המנסה כביכול לפרוץ לרכב בתל אביב, כשהתיאור הנלווה תואם לתיאורו החיצוני של הנאשם. זאת, כאמור, במטרה מכוונת להיעצר.
בעקבות הדיווח הגיע סיור של משטרת ישראל למקום, זיהה את הנאשם, ערך חיפוש על גופו במסגרתו נתפס הסם המדומה, ועצר את הנאשם. בהמשך לכך, בבית המעצר, התגלו הסמים המסוכנים שהיו בגופו.
בבקשת הארכת המעצר ציין עו"ד גוטמן כי: "המשיב בלע והכניס לגופו כמות גדולה של סמים מסוכנים ונשא אותם בגופו תוך סיכון ממשי לחייו שאף הצריך את אשפוזו וניתוח להוצאת שקית חומר מגופו".
כל העדכונים - חדשות נתניה