לאחר שנוטרל רימון עשן שהושלך ביום רביעי שעבר בשכונה, שוב התעוררו אתמול (שני) תושבי שכונת אזורים לקול צופרי המשטרה, לאחר שדווח כי ישנו רימון עשן נוסף סמוך לגן ילדים ברחוב שדרות בן צבי. על פי ההערכות, הרימון הושלך לפני תחילת הלימודים. התושבים בשכונה מביעים דאגה וחוששים שפני מקרים נוספים, שעלולים להבא לגבות חיי אדם.
1 צפייה בגלריה
הרימון בגן הילדים
הרימון בגן הילדים
הרימון בגן הילדים
(צילום: באדיבות תושבים)
"זה קרה פה בשכונה שלנו, ממש ליד גן שצמוד לבניין שלנו'', מספרת לירז גליקסמן, תושבת השכונה שהגיעה אתמול לביתה בצהרי היום, לאחר שאמה סיפרה לה על כוחות משטרה ורעש של פיצוץ בשכונה. "הבנתי שאחת הגננות ראתה במצלמות שמישהו זרק את זה סמוך לגן ונבהלה, ולכן היא הזמינה משטרה לטפל בזה. זה לא היה רימון רגיל, אלא רימון עשן, אבל זה לא משנה. זה יכול היה לפגוע באחד הילדים או המבוגרים. זה ממש מפחיד. אמא שלי ראתה שהגיעו מלא שוטרים לאזור וממש נבהלה. אני מודה שאני בהלם שדבר כזה קורה. זו לא הפעם הראשונה, היה מקרה נוסף לפני כמה ימים. מזל שהמשטרה הגיעה מהר לנטרל את זה. אלוהים ישמור אם זה היה מתפוצץ ביד של ילד או כשאמא שלי ליד החלון. יש אנשים מבוגרים אצלנו בבניין. זה ממש מפחיד''.
"חשוב שתהיה לדבר הזה מודעות. המשטרה צריכה לעשות את העבודה שלה ולמנוע מקרים שכאלה, גם בשכונות. שיבדקו מה קורה. היום זה רימון ומחר זה יהיה משהו אחר. היינו בטוחים שזה פיגוע", מוסיפה גליקסמן. "אני לא מבינה איך זורקים דבר כזה ליד אוכלוסייה. במזל זה הסתיים ככה".
קראו גם:
שכנה נוספת בבניין מספרת כי, ''היה רעש של פיצוץ בשעות הבוקר, כנראה מהטיפול של המשטרה ברימון. ''ממש פחדתי. זה היה ממש פיצוץ שהרעיד את הבניין. אחרי זה סיפרו לנו שזה היה רימון עשן. אבל זה לא מרגיע אותי. ממש חקרו פה את הדיירים בשביל לשלול קשר לאירוע פלילי. אין לנו עבריינים בבניין הזה, אז לא ברור למה הוא נזרק דווקא לפה, ועוד כל כך קרוב לגן הילדים. ממש מפחיד".
תגובת המשטרה טרם התקבלה.