השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיע יחד עם ממ"ז מרכז ניצב אבי ביטון וצוות לשכתו לסיור מיוחד וישיבת עבודה בעיריית כפר יונה עם ראש העירייה, אלברט טייב, ובכירי העירייה.
2 צפייה בגלריה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
(צילום: עיריית כפר יונה)
בפתח הישיבה הוצגו על ידי מפקד תחנת שדות נתונים מדהימים בירידה בפשיעה - ירידה של 57% בישובים תחת אחריות תחנת שדות בעבירות רכוש, פריצות, וגניבות רכבים. מתחילת השנה היתה בסה"כ פריצה אחת בלבד לדירות ועסקים בכפר יונה

קראו גם:

כמו"כ, ראש העירייה שיבח את השר על עבודת המשטרה והירידה בפשיעה בעיר מאז כניסתו לתפקיד, ועל הקמת כיתות הכוננות שמהווים כוח ביטחון נוסף וחזק בעיר וכבר כיום יש למעלה מ-40 חברי כיתת כוננות בכפר יונה שעשויה לגדול עוד בהמשך.

2 צפייה בגלריה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
(צילום: עיריית כפר יונה)

בהמשך דבריו ראש העירייה העלה בפני השר את נושא החשיבות להכיר בכפר יונה כישוב זכאי לנשק, כאשר כפר יונה צמודה לקו התפר.
השר הבהיר כי יבחן בחיוב מתן זכאות לנשק לרחובות נרחבים בכפר יונה, וכבר ביקש בפגישה רשימה של הרחובות הרלוונטיות, במקביל השר הנחה את פיקוד המשטרה שנכחו בישיבה, לפעול ביד קשה בנושא הש"בחים ומעסיקיהם.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הנתונים שהוצגו בפניי בירידיה בפשיעה בעיר על ידי עבודה נחושה של המשטרה יחד עם כיתות הכוננות שהקמתי, מדהימות. אמשיך להיות בקשר רציף עם ראש העיר שעושה עבודה נפלאה למען התושבים, ולוודא שהדברים נשמרים ורק מתייעלים עוד ועוד. המדיניות שהובלתי במשרד מפרוץ המלחמה בהגדלת הזכאות לנשק לאזרחים וישובים וכן על ידי פתיחת כיתות הכוננות מוכיחות את עצמם, אני שמח לראות שאכן הדברים עובדים בשטח"
ראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב: "השר בן גביר הצטרף אליי לסיור בעיר, בו הצגתי לו את כל האיומים איתם העיר מתמודדת, את הקירבה לקו התפר ודרשתי שיכיר בנו כיישוב זכאי. שמחתי לראות שהשר 'על זה' ואנו מצפים לבשורות טובות בזמן הקרוב מאוד. אני מודה לשר על הביקור, על ההקשבה הכנה, על הנכונות לסייע ועל קידום מיזם כיתת הכוננות המשטרתית, התורם באופן משמעותי לבטחון העיר".