אירועים המתקיימים בסיאסטה בר ומסעדת גרג על גחלים בחוף סירונית מדי סוף שבוע, מעוררים את כעסם של השכנים שמבקשים כי בעלי המקום יתחשבו בתושבים שבחרו לגור במקום בשל השקט והקרבה לים. לטענתם, מאחר שהמסיבות מתקיימות תחת כיפת השמיים, הרעש מטריד את מנוחתם.
2 צפייה בגלריה
המתחם בחוף סירונית. "שקלנו לעבור דירה"
המתחם בחוף סירונית. "שקלנו לעבור דירה"
המתחם בחוף סירונית. "שקלנו לעבור דירה"
(צילום: נטאלי סילבר)
"כל הקיץ סבלתי מהרעש שהגיע ממסיבות שעשו שם בלילה עם מוזיקת טראנס בדציבלים גבוהים. הבנתי שהם קיבלו קנסות, אבל זה לא ממש עזר כי המסיבות המשיכו עד השעות הקטנות של הלילה", מספר אחד התושבים שטוען כי בשל הרעש אפילו שקל לעבור דירה. "בשבוע שעבר היו שתי מסיבות צהרים בחוף סירונית. נכון שזה נחמד שהם שמחים ועושים אירועים, אבל למה על חשבון התושבים? חוץ מזה, בגלל המסיבות האלו אין מקום חניה ואין מקום בחוף למי שרק רוצה לבוא לבלות בשקט או עם הילדים. זה החוף של כולנו וצריך להתחשב במי שרוצה לבוא לבלות בשקט בחוף הים".
קראו גם:
"הרעש מהחוף הוא בלתי נסבל. יש בימי חמישי ממש חאפלה עם זמר ששר בקולי קולות והרעש נכנס לנו אל תוך המרפסת. למה אני צריכה לסגור את הויטרינות בלילות, זה חוף ציבורי, אז שינמיכו את הווליום'', טוענת תושבת המתגוררת בביניינים מעל החוף. לטענתה, הרעש והמסיבות הם כבר חלק בלתי נפרד מסוף השבוע של המקום. ''פניתי כבר כמה פעמים למוקד. שלחו פקח והרעש הונמך לרבע שעה בערך. כנראה שהם חיכו שהפקח ילך והגבירו שוב. זה ממש לא בסדר. מישהו צריך להוריד להם את השאלטר!".

2 צפייה בגלריה
דורשים התחשבות בשכנים
דורשים התחשבות בשכנים
הסיאסטה בר. השכנים דורשים התחשבות
(צילום: נטאלי סילבר)

עוז שורקי מבעלי המתחם: ''יש לנו מערכת שמע איכותית. התלונות נבדקו. אנו עושים כל שביכולתנו להתחשב בשכנים, ואף העברנו חלק מהמסיבות לצוהרי היום''.
מעיריית נתניה נמסר כי, ''נדגיש כי מנהל האכיפה באמצעות השיטור העירוני והפיקוח העירוני מגיע ומטפל בכל ארוע המדווח למוקד העירוני. למקום המדובר נרשמו דוחות בעבר ואף הוחרמה מערכת ההגברה. האכיפה תמשיך ותתוגבר''.