יוזמה מבורכת: ועד ההורים העירוני בנתניה חילק השבוע 32 מכשירי טאבלט למשפחות מעוטות יכולת בעיר, כדי לאפשר לילדיהם למידה מרחוק.
2 צפייה בגלריה
חלוקת המתנות
חלוקת המתנות
חלוקת המתנות
(צילום: איציק וקנין)
בנתניה יש כיום מאות משפחות שילדיהם אינם מסוגלים ללמוד מרחוק יחד עם שאר בני כיתתם, משום שמספר הילדים במשפחה שלומדים מרחוק, גדול ממספר המחשבים והטאבלטים בבית. תרומת הטאבלטים היא חלק מפרויקט מתמשך של הוועד העירוני, כאשר לפני מספר שבועות נתרמו גם עשרה מחשבים למשפחות מעוטות יכולת.
2 צפייה בגלריה
הטאבלטים שנתרמו
הטאבלטים שנתרמו
הטאבלטים שנתרמו
(צילום: איציק וקנין)
"המצוקה קיימת בכל הארץ, ואנחנו מבחינתנו הסתכלנו על תלמידי נתניה, ועל מחסור של ציוד קצה במעבר ללמידה מרחוק", אומר אודי ארביב מוועד ההורים העירוני, "יש הרבה משפחות שאין להם בכלל ציוד, או משפחות עם יותר ילדים ממחשבים. אנחנו נרתמנו מעצמנו לנושא, עם כסף שהיה לנו בחשבון ההורים, תחת הסכמה מלאה של כל היו"רים בנתניה. קודם תרמנו עשרה מחשבים מחודשים, ועכשיו 32 טאבלטים. כל יו"ר של בית ספר שנמנה עם הוועד העירוני, יקבל מחשב או טאבלט ויוכל לתת אותו לתלמיד בבית הספר שלו".
"אנחנו ממשיכים בתרומות, ואנחנו רוצים לעורר את זה שוב כי הבעיה לא נפתרה", מוסיף איציק ועקנין, יו"ר הוועד העירוני, "לא כולם קיבלו את הציוד שהם היו צריכים, ועדיין יש ילדים שממתינים לציוד. העירייה והמדינה לא נותנות פתרונות לכולן, ואנחנו צריכים להמשיך ולספק לילדים את הציוד שהם זקוקים לו".
קראו גם:
פרויקט נוסף שלקחו על עצמם השבוע ועד ההורים העירוני, הוא חלוקת חבילות שי לחיילים. ההורים ארזו ושלחו לא פחות מ-940 חבילות שי לחיילים בודדים בנתניה, וחיילים קרביים מחוצה לה, בשל הזמן הרב שהחיילים מבלים בבסיסים בחודשים האחרונים, לאחר החלטות על עוצר יציאות בשל התפשטות נגיף הקורונה.
"היוזמה הגיעה בעקבות הועד הארצי, לאחר שפעולה כזאת נעשתה בכפר סבא", אומר בני אהרון, חבר הוועד העירוני, "אמרתי לעצמי אם בכפ"ס, אז למה לא בנתניה? אנחנו ועד מאוד פעיל. הרעיון היה לשלוח מכתבים וציורים אישיים מילדי נתניה לצד חטיפים, אבל הבעיה הייתה שהילדים לומדים מהבית. אז גם לזה מצאנו פתרון. ביקשנו שההורים ישלחו לנו בווטסאפ ציורים ומכתבים ואנחנו נדפיס אותם. גייסנו 7,000 שקלים לצורך קניית המוצרים ואריזת חבילות השי. מדובר בסך של 900 חבילות לחיילים קרביים, ועוד 40 חבילות נוספות לחיילים בודדים. זו יוזמה מאוד מבורכת, ואנחנו מאוד גאים בה".
לכל העדכונים - חדשות נתניה