עובדי עיריית נתניה, קיבלו היום (שני) בהלם את הבשורה על מותו של אסי אמיר, נהגה האישי של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. אמיר, בן 45, נפטר הבוקר ככל הנראה כתוצאה מאירוע לבבי, והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. אמיר היה דמות מוכרת מאוד בעיר, והידיעה על מותו התפרסמה במהירות רבה בקרב תושבי נתניה.
1 צפייה בגלריה
: אסי אמיר ז"ל
: אסי אמיר ז"ל
: אסי אמיר ז"ל
(צילום: פרטי)
"אסי היה איש חסד גדול, תמיד דאג לאחרים", מספר חברו, חבר המועצה אבי סלמה, "בכל תקופה בשנה שהיה צריך לדאוג למישהו, הוא עוזר. לפני החגים זה היה משפחות נזקקות, לפני הלימודים זה היה תיקים לתלמידים. והוא תמיד עזר לכולם. היה איש עם חיוך ענק. הוא היה אבא מסור ברמות. זה איש שאין לו חברים, יש לו רק חברים טובים. הוא עוד דיבר עם חבר בבוקר, ואמר אני חוזר אלייך.
קראו גם:
"אני לצערי הייתי בין אלה שהלכו להודיע להורים על זה שהוא נפטר. בגלל שהוא דמות מוכרת בעיר, ההודעה עברה מהר בוואטסאפ. הזמנתי את איחוד והצלה שיגיעו למקום כשהגעתי לספר להורים, למקרה ומצבם הרפואי של ההורים יתדרדר חלילה. זו סיטואציה מאוד קשה, אמא זועקת זעקות שבר על בנה הבכור שנפטר. אנחנו עדיין בהלם מהבשורה".
"אסי היקר, הלב עוד מסרב להאמין", כתבה ראש עיריית נתניה בעמוד הפייסבוק שלה, "איבדתי הבוקר חבר יקר ואהוב. משפחת עיריית נתניה איבדה עובד נאמן ומסור. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".
"אני מכיר את אסי שנים רבות", סיפר בכאב גם חברו של אסי, רז משולם. "תמיד אהב לעזור ולצחוק. אהב מאוד את עבודתו ותמיד עזר למי שביקש. בכל ארוע, היו מרגישים את נוכחותו. הפסדנו חבר ואדם יקר מבחינות רבות. יהי זכרו ברוך".
לכל העדכונים - חדשות נתניה