בית משפט השלום בנתניה נעתר לאחרונה לבקשת תושבת העיר, והוציא צו למניעת הטרדה מאיימת (צו הרחקה) כנגד שכנה. הסיפור החל כאשר תושבת העיר הגישה תלונה במשטרה כנגד שכנה, המתגורר בבניין בו היא ובעלה גרים, וטענה כי השכן משחרר את הכלבה שלו בקומה שלהם ובחדר המדרגות המשותף, כדי שתעשה את צרכיה, גם בקומה שלה, וגם בחדר המדרגות המשותף.
1 צפייה בגלריה
סכסוכי שכנים
סכסוכי שכנים
סכסוכי שכנים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"יש לו כלב ללא השגחה, הוא מוריד אותו לחדר המדרגות", אמרה בבית המשפט, "הכלב משתין ועושה צואה בחדר המדרגות וכל השכנים סובלים. זה לא קשור אליי אישית אלא לכל השכנים. תמיד כשאני יורדת למטה הוא עושה לי כל מיני מבטים או שורק לי".
בנוסף, טוענת המתלוננת כי השכן זרק ביצים ושמן על הדלת שלה. לטענתה, האירוע קרה לאחר שבעלה חנה בחניית הנכים בבניין. אז לדבריה השכן התקשר לפיקוח העירוני, וכשבעלה של המתלוננת יצא החוצה לרכבו, הוא ראה שניתן דו"ח לרכבו על סך אלף שקלים. מאוחר יותר, המתלוננת סיפרה כי השכן חנה את האוטו באותה חניית נכים, וככל הנראה הוא בעל תו נכה, כך שבעלה "תפס" לו את החנייה.
לאחר מכן אפיזודת החנייה, גילתה המתלוננת כי יש ביצים ושמן על הדלת שלה, וחשדה בשכן. בעלה דפק על דלתו של השכן וביקש לשוחח איתו, אך השכן סירב לפתוח. בעקבות הויכוח הקולני, אחת השכנות הזמינה משטרה. לאחר שהשוטרים הלכו, המתלוננת טוענת כי השכן החל לירוק "מוחטות" על דלתה.
קראו גם:
כאמור, השופט השתכנע כי ישנה הטרדה מאיימת בנסיבות בהן יש חשש לפגיעה ממשית בשלוות חייה של המתלוננת, הוא הוציא צו למניעת הטרדה מאיימת שאוסר על השכן להיכנס לביתה של המתלוננת או להתקרב לדלת ביתה, וכמו כן ליצור קשר איתה בכל דרך שהיא.