לפרסום הזה היא לא ציפתה: פוסט שהעלתה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, לעמוד הפייסבוק שלה, הגיע תוך זמן קצר לעמוד הקומי "כשאבא ואמא בני דודים", אחריו עוקבים לא פחות מחצי מיליון איש בפייסבוק. בפוסט שכתבה, שיתפה ראש העירייה תמונה של נתניה בלילה, וכתבה: "התגעגעתם לחו"ל? בשביל זה יש את נתניה". בדף הפייסבוק "כשאבא ואמא בני דודים" שיתפו את הפוסט, והוסיפו - "אלא מה".
1 צפייה בגלריה
הפוסט של פיירברג והתגובה של "כשאבא ואמא בני דודים"
הפוסט של פיירברג והתגובה של "כשאבא ואמא בני דודים"
הפוסט של פיירברג והתגובה של "כשאבא ואמא בני דודים"
(צילום: מתוך הפייסבוק)
התגובות לפוסט ששותף בעמוד הפופולרי לא איחרו לבוא. מועדון הכדורגל מכבי נתניה הגיב "התגעגעתם לברצלונה? בשביל זה יש את מכבי נתניה". פרופיל של מירי פסקל, הדמות המפורסמת של אילן פלד מסדרות הטלוויזיה "אחד העם" ו-"אחד העם 101" הגיב - "את לא ברורה", וכתב הבריאות של חברת החדשות, יואב אבן, שמרבה להגיב בעמוד, כתב - "אפשר לזהות בקלות בתמונה את פסל החרטוט ואת מגדלי הסטלנים". גם ראש העירייה עצמה לא נשארה חייבת, והגיבה לפוסט - "לפחות אצלנו זה בלי פילטרים".
קראו גם:
שיתוף הפוסט עד כה זכה לאלפי לייקים ותגובות, ומאות שיתופים. בין המגיבים היו אלה שהתלוצצו על תדמיתה של נתניה. "בואו לנתניה, תמותו על המקום. סטגדיש", כתב מגיב אחד. "לרגע אחד כמעט ובאמת התבלבלתי בין התמזה לשלולית החורף", כתב מגיב אחר. "הטיילת מרחק דקירה מהים", כתב אחד המגיבים.
פורסם לראשונה: 11:25, 09.02.21