האם ראש עיריית נתניה בדרך לפוליטיקה הארצית? גורמים בסביבתה של פיירברג-איכר, אישרו לאחרונה כי הוצע לראש העירייה לרוץ בבחירות הקרובות ברשימתו החדשה של גדעון סער, "תקווה חדשה - אחדות לישראל", אותה ייסד סער לאחר שעזב את מפלגת הליכוד.
2 צפייה בגלריה
(מרים פיירברג-איכר (צילום: עידו ארז))
פיירברג-איכר נחשבת מקורבת לסער, והשניים נחשבים בעיני רבים לידידים טובים. סער הביע בשנים האחרונות את תמיכתו בפיירברג-איכר, בין אם ברשתות החברתיות לאחר שהפרקליטות סגרה את התיק נגדה ב-2019, או בהפגנת תמיכה בראש העירייה בנוכחותו בכנסים שונים בנתניה. למרות זאת, בסביבתה של פיירברג-איכר טוענים כי הסיכוי שתצטרף למפלגתו החדשה של סער - קלוש.
קראו גם:
"מרים היא מותג, היא ראש עיר מאוד מוכרת בישראל, וגם מחוצה לה", אומרת סגניתה של פיירברג-איכר, שירי חגואל-סידון, "היא אישה דומיננטית ויש לה את ההוכחות שלה. ממה שאני מכירה את מרים, בכל מערכת בחירות היו לה הצעות, והיא תמיד סירבה. היא אומרת שהיכולת שלה להשפיע כראש עיר, היא הרבה יותר גדולה מאשר להשפיע בכנסת. בשנתיים יש לנו כבר ארבע מערכות בחירות, מה כבר יכול שר לעשות במדינה הזאת? ממה שאני מכירה אותה עד היום, אני לא חושבת שהיא תוותר על נתניה. יש לה הצעות תמיד, ומכל מפלגה".
2 צפייה בגלריה
גדעון סער. "נכשלת? לא נורא, זה לא סוף העולם"
גדעון סער. "נכשלת? לא נורא, זה לא סוף העולם"
גדעון סער
( צילום: עמית שאבי)
"זה לא סוד שסער ופיירברג-איכר הם בקשר טוב כבר הרבה מאוד שנים, וסער הרבה להגיע לביקורים בנתניה", מוסיף גורם פוליטי בעיר, "במידה והיא תבחר במהלך הזה, זה אולי בגלל הסיבה שזו יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלה במישור הארצי. אישית, אני סבור שזה צעד נכון עבורה להתמנות לשרה בממשלה, אבל אינני משוכנע במאת האחוזים שהיא באמת מעוניינת בכך, כי בעבר היא כבר קיבלה הצעות, וסירבה להן".
מראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר ומפלגת "תקווה חדשה - אחדות לישראל" לא נמסרה תגובה.