יחידת האכיפה בנתניה חילקה דוחות בעשרות אלפי שקלים לשלוש מסיבות פיראטיות באזור התעשייה הישן בנתניה. כ-20 דוחות חולקו בגין אי עטיית מסכה, דוח אחד בסך 5,000 שקלים ניתן בשל עישון במבנה סגור, דוחות נוספים בסך 4,000 שקלים ניתנו בגין מכירת אלכוהול ללא היתר והוחרמו שני מערכות הגברה בשתי מסיבות שונות.
1 צפייה בגלריה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
(צילום: עיריית נתניה)
"מה שקורה שהאירועים האלה זה מסיבות שעושים אותם בצורה פיראטית, שאינן מפורסמות בקול רב אלא מפה לאוזן", אומר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק האכיפה, אפרים בולמש, "היו שלושה אירועים בסוף השבוע של מסיבות פיראטיות עם אנשים, ניגנו שם מוזיקה רועשת שהפריעה לתושבי קריית השרון, וכך בעצם הפיקוח הגיע לאותן המסיבות, בעקבות התלונות של תושבי השכונה.
"תודה לאל הקורונה ירדה חזק מאוד בנתניה, כתוצאה מכך, מגבירים את פעולות האכיפה בכל מיני נושאים. עכשיו כשהקורונה ירדה, יש לנו יותר כוח אדם לטפל במפגעים אחרים. מיגרנו לחלוטין לדוגמא את נושא האופנועים בקריית השרון, כל תלונה שמגיעה על אופנועים מטופלת מיידית. 78 אופנועים הוחרמו עד כה.
קראו גם:
בנושא של נפצים, התופעה הופסקה לחלוטין. הפיקוח עזר במלוא העוז לטפל באותם המפגעים, שהקורונה גזלה ממנו כוח אדם לטפל בה. הפיקוח עסק המון בפעולות הקשורות לסיוע בנושא של הקורונה".
"בהחלט אם כעת פונים ל-100 ול-106, תהיה תגובה מהירה, כי עכשיו כוח האדם התפנה לנושא הזה לאכיפה השוטפת", מוסיף בולמש, "אנשים לא אחראים ניצלו את תקופת הקורונה כדי למרר לאנשים אחרים את החיים. ועכשיו אפשר לחזור ולטפל באותם האנשים".