חמישה מכתבים נשלחו לאחרונה למשרדה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ולבכירים נוספים בעירייה, במטרה לבטל את ההחלטה בעירייה לפטר את עוזרי סגני ראש העיר. המכתבים נשלחו מטעם ועדי שכונות ברחבי העיר ומטעם פעילים חברתיים, הטוענים כי העוזרים האישיים הינם החוליה המקשרת בין התושבים לעירייה, ועם פיטוריהם, יתקשו מאוד התושבים לקבל אוזן קשבת ומענה מיידי לבעיותיהם.
1 צפייה בגלריה
(הסגנים דלל וחגואל סיידון וראש העיריה פיירברג. צילום: רן אליהו)
קראו גם:
כזכור, לאחרונה הוחלט בעירייה לפטר את עוזריהם של סגני ראש העיר אלי דלל, שירי חגואל סידון וחגי חדד, כאשר הסיבה לטענת גורמים בעירייה היא קיצוצים בתקציב. מנגד, גורמים בעירייה מספרים כי מה שהוביל לפיטורים היא פעילות ענפה ברשתות החברתיות, במיוחד של עוזריהם של דלל וחגואל סידון, ניר איסקוב ויובל חבר (בהתאמה), שלטענתם לא התקבלה בעין יפה במשרדה של ראש העירייה. העוזרים צפויים לסיים את עבודתם בסוף חודש דצמבר.
באחד המכתבים שנשלחו לראש העירייה, מטעם הפעילה החברתית מוריה סלע פרטוש מקריית נורדאו, נכתב כי "העוזרים האישיים הם חלק מאוד חשוב ובלתי נפרד בקשר שבין השטח לעירייה, במיוחד בימי הקורונה. ניר, עוזרו של אלי דלל לדוגמה, עושה ימים כלילות למען ובשביל התושבים וכמובן, בכל בעיה או פניה ניר יוצר קשר כדי לנסות ולהבין את המצב ולטפלו בדרך המקצועית והמהירה ביותר ובשיתוף מלא עם מקבלי ההחלטות בעירייה". בהמשך, מבקשת סלע פרטוש מראש העירייה "לבצע חשיבה מחודשת בנושא הפיטורים של העוזרים האישיים, שכל כך נחוצים וחשובים לתושבים", ומוסיפה כי "פיטוריהם יביאו לנתק בין התושבים לעירייה".
מכתבים דומים נשלחו מטעם ועד שכונת "כוכב צפון", ועד מרכז העיר, ועד שכונת אגמים וועד תושבי קריית השרון.
תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות נתניה