אחרי שהשמיניסטים לא זכו לחגוג את סיום בית הספר בשנה שעברה, נראה כי השנה תלמידי כיתות י"ב יזכו לנשף סיום משלהם. כך בבית הספר "שרת" בנתניה מתכוננים במרץ לנשף הגדול, שצפוי להתקיים ב-5 ביולי באולמות "יונו" בקיסריה, ויעלה לתלמידים סך של 72 אלף שקלים.
3 צפייה בגלריה
דנה טויטו
דנה טויטו
דנה טויטו
(צילום: פרטי)
"אנחנו מתחילים את הנשף שלנו ב-22:30", מספרת אחת מהתלמידות שמארגנות את הנשף, "אנשים מגיעים, חלק בלימוזינות, חלק בהסעות מבית הספר שאנחנו מוציאים גם הלוך וגם חזור. יש את הכניסה, צילומים, מגנטים, אינסטה-בלוק, פפראצי, בלונים, ורדים, כוסות שמפניה, הפרחת בלונים. יש דוכני אוכל בחוץ, ואז נכנסים. הקונספט שלנו הוא מסביב בעולם. זאת אומרת הדיילות שיגישו דברים וינקו יראו כמו דיילות אוויר. יש בתוך האולם אוכל ואטרקציות".
מה נושא הנשף?
"מסביב לעולם. מתחילים בהוליווד, יהיה גם טקס אוסקר של קבלת פרסים - כמו מלך השכבה, מלכת השכבה וכאלה. ואז לתחנה הבאה, התחנה השנייה - ברזיל. רקדניות ברזילאיות, המוזיקה משתנה למוזיקת קרנבל. ואז 'טסים' לתאילנד, שם מוציאים קיאק פירות ענק לתלמידים. אחר כך מגיעים לאמריקה, שם יהיו המבורגרים וכאלה. ואז התחנה אחרונה היא איביזה, שהדיג'יי יחליף למוזיקת טכנו, יהיו רובוטים, לייזר ענקי ברחבה. ויש צלם וידאו לכל אורך הערב, צלם פפראצי, וכל אחד מקבל כוס צ'ייסר של מחזור ס"ה".
3 צפייה בגלריה
רז קורנפלד (משמאל) וחבר
רז קורנפלד (משמאל) וחבר
דומיניק גחטמן (מימין) ורז קורנפלד (משמאל)
(צילום: פרטי)
"אם יבואו פחות ילדים, יהיו פחות אטרקציות. גם ילדים מעוטי יכולת שאין באפשרותם לשלם את הכסף הזה, דאגנו להם לסבסודים, וגם לבגדים לנשף. אם מישהו יכול לשלם את המאה שקלים, הוא ישלם. אם הוא לא יכול לשלם בכלל, הוא לא צריך לשלם. והכל באנונימיות,, זאת אומרת אנחנו לא יודעים מי הילדים האלה".
קראו גם:
יש פחד שהנשף לא יקרה בגלל החמרה במצב הקורונה?
"אנחנו עד עכשיו מפחדים שפתאום יקרה משהו ולא נוכל לקיים את הנשף הזה. אף אחד לא חשב שתפרוץ מגפה עולמית ונשב בבית שנה שלמה. בגלל זה אנחנו לא ממהרים לצאת ולקנות חליפות ושמלות ולהשקיע הון תועפות, כי יש לנו את הפחד שיום לפני יגידו לנו שהנשף לא הולך להתקיים".
3 צפייה בגלריה
מסיבה
מסיבה
נשף סיום
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
"היה חשש שהקורונה תבטל את הנשף", אומרת תלמידת י"ב, דנה טויטו, "בגלל כל מה שהיה עם המגפה, זה משהו של פעם בחיים, והיה חשש שנפסיד את זה, כי אם זה לא קורה השנה, אז זה לא קורה אף פעם".
"זה לא כזה מרגש אותי כי אני לא בן אדם שמתרגש", מוסיף התלמיד רז קורנפלד, "אבל דוגרי, אני שמח, שיש משהו לעשות ושלא נדפקנו. הדבר היחיד שאני מבסוט ממנו זה שהמחזור הקודם נדפק ואנחנו לא".
לכל העדכונים - חדשות נתניה