אחרי שנים של התנגדות ומאבקים בין עיריית נתניה, קניון נעימי וועד שכונת קריית השרון, השבוע נפתח לראשונה סניף של "אושר עד" בקניון נעימי. מדובר במאבק שהתחולל בעיקר על גודל השטח עליו הוקם הסופר.
2 צפייה בגלריה
סופר נעימי נפתח ללקוחות
סופר נעימי נפתח ללקוחות
סופר נעימי נפתח ללקוחות
(צילום: קניון נעימי)
קראו גם:
סיפור המאבק בין הצדדים נמשך כבר מספר שנים. לצורך הקמת הסופר, הגישו בעלי הקניון בקשה לשימוש חורג בשטח המבנה לצורך הקמת סניף של "אושר עד", ובשנת 2019, הגיש ועד שכונת קריית השרון התנגדות לבקשה. בפברואר האחרון, הוועדה המקומית דחתה את ההתנגדויות ברובן, ואישרה את השימוש החורג ואת הקמת הסופרמרקט, שמשתרע כיום על שטח של 2,200 מ"ר.
"אנחנו רוצים שהחלטת הוועדה המקומית תכובד, והשטח העיקרי של הסופר אכן יעמוד על 2,200, כפי שהוחלט בוועדה המקומית ובבית המשפט, ומצפים מהעירייה ומרישוי העסקים לוודא זאת", אומר גיא שחר, מוועד קריית השרון. "מבחינת תחבורה, כבר היום הכיכר בכניסה לשכונה עמוסה מאוד וקשה להשתלב בה. נראה שעם כניסת הסופר לפעילות, לא תהיה ברירה ויצטרכו לשים שם רמזור, שישנה את האופי של השכונה. היה לנו צביון של שכונה יותר שקטה ופרברית עד כה, ברגע שהיא מתחילה להיות סואנת עם רמזורים, זה משנה את אופיה. אבל אנחנו מאחלים בהצלחה לסופר ומקווים שמרכז נעימי יתרומם וישגשג".
2 צפייה בגלריה
סופר נעימי נפתח ללקוחות
סופר נעימי נפתח ללקוחות
סופר נעימי נפתח ללקוחות
(צילום: קניון נעימי)
"אחרי שנים של מאבק והתנגדויות בעירייה, ואפילו בכירים בעירייה שאמרו לי 'אם אתה תפתח את אושר עד, ימררו לי את החיים', אושר עד נפתח סוף סוף", אומר מיקי נעימי, הבעלים של "קניון נעימי". "זה מביא תחרות גדולה לעיר. מדובר במקום מרווח וכל הלקוחות מוזמנים לבקר וליהנות ממבצעים. איך שאושר עד נכנסים לעיר, הם פותחים במלחמת מחירים. זה לא מה שהיה עד היום בנתניה, כללי המשחק השתנו".תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
מעיריית נתניה נמסר: "הנושא בבדיקה. לא ינתן רשיון עסק למתחם שאינו תואם את מה שאושר בועדה המקומית".
כל העדכונים - חדשות נתניה