מתקרבים לירוק: התחלואה בנתניה בנגיף הקורונה ממשיכה לרדת, ועל פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בנתניה עומד כיום (שני) על 794. מדובר ב-37 חולים לכל 10,000 תושבים. בשבעת הימים האחרונים אובחנו 182 חולים בעיר, ובוצעו 6,673 בדיקות. עד כה, נפטרו כ-50 תושבים בנתניה כתוצאה מנגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
בדיקת קורונה
בדיקת קורונה
בדיקת קורונה
(צילום המחשה: דוברות מד"א)
נכון לאתמול (ראשון), ציון הרמזור של נתניה עמד על 4.6. נזכיר כי ברגע שרשות מקומית מגיעה לציון של 4.5, היא הופכת לרשות ירוקה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות.
במטרה להגדיל את כמות הבדיקות בעיר, מופעל היום ומחר מתחם דרייב אין היבדק וסע של פיקוד העורף בחניון האצטדיון העירוני בעיר. תושבי נתניה יכולים להיבדק במתחם ללא צורך בהפניה. הכניסה למתחם היא מהכיכר הראשית בלבד, והמתחם יהיה פעיל בין השעות 19:30-14:30. יש לציין כי חיילים בשירות הסדיר אינם יכולים להיבדק במתחם. בעירייה מציינים כי תינתן עדיפות לסייעות העובדות בגנים, מתוך מטרה למנוע תחלואה בגני הילדים שחזרו לפעילות ביום ראשון האחרון.
קראו גם:
בעירייה מספרים כי ננקטים מספר צעדים כדי להמשיך לגרום להורדת התחלואה בעיר. בין היתר מתרכזים בהגברת האכיפה, והגברת הפעילות ההסברתית, בעיקר באמצעות תנועות הנוער העירוניות שנרתמו לנושא. בנוסף, החל מאתמול, רכב עירוני עם כרוז עובר ברחובות הראשיים בעיר עם הקלטה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, שמבקשת מתושבי העיר לשמור על ההנחיות.
לכל העדכונים - חדשות נתניה