משטרת ישראל עצרה חשודים בסחיטה באיומים ותקיפה של תושב נתניה. השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.
1 צפייה בגלריה
(אלימות (צילום: shutterstock))
קראו עוד:
הפרשה החלה לפני מספר שבועות, אז התקבלה במשטרת ישראל תלונה על חשד לסחיטה באיומים ותקיפה של תושב נתניה. מהתלונה עולה כי אחד החשודים יצר קשר עם הקורבן וביקש ממנו להיפגש בקניון בעיר. במהלך המפגש, פגש בחשודים נוספים, יחד עמם נסעו לדירה ברחוב מנחם בגין בת"א, שם פגשו באדם נוסף, שסימן בשלב כלשהוא ליתר החשודים להכות בקורבן.
החבורה היכתה בקורבן ואיימה עליו שישלם סכום כסף על סך 300 אלף שקל. על רקע אישי בין הקורבן לבין אחד החשודים. החשודים אף פירטו בפניו, כי הם יודעים על מצבו הכלכלי האמיד ועל רכב היוקרה בו הוא נוסע ודרשו ממנו לשלם את הכסף. אחד החשודים אף נטל מאצ'אטה, נופף ואיים כי אם לא ישלם את הכסף, יקטע איברים מגופו. חשוד אחר לקח את הנדן של החרב והיכה את הקורבן בפניו תוך כדי שהוא אומר לו שישלם או בכסף או בדם.
חוקרי המשטרה הצליחו לבסס תשתית ראייתית נגד החשודים, תושבי נתניה, חדרה, ירושלים ורמת השרון, והם נעצרו ביום 9.9.20. מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה.
השבוע (שני) הוגשה נגדם, כאמור, הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים. מעצרם של החשודים הוארך ב-4 ימים עד מחר (חמישי).
כל העדכונים - חדשות נתניה