הסופה העזה לא פוסחת על נתניה: בעקבות רוחות חזקות, החלו אחר הצהריים (יום ד') להתנתק ברזלים מסוכך מרפסות שירות בבניין קומות ברחוב שז"ר בעיר ימים, וליפול על הקרקע ועל רכבים סמוכים בשטח הבניין.
2 צפייה בגלריה
הברזלים שהתעופפו
הברזלים שהתעופפו
הברזלים שהתעופפו
(צילום: טלי מולנר)
קראו גם:
חברת המועצה טלי מולנר המתגוררת בסמוך לבניין, הספיקה לתעד את האירוע ולהזעיק את המוקד העירוני ונציגים מהפיקוח העירוני. לא ידוע על נפגעים במקרה.
"ישבתי בפינת אוכל, למדתי למבחן, פתאום שמעתי בום", סיפרה מולנר למיינט נתניה, "רצתי לחדר השינה של הילדים, וראיתי את הכל מתנדנד. זה היה ממש מפחיד, כי זה היה נראה כאילו בעוד רגע המנועים של המזגנים עומדים ליפול גם כן. חייגתי מיד לעירייה, הגיעו משטרה, ניידת של שיטור עירוני ונציגות מהפיקוח על ההנדסה.

"אתה לא מצפה שדבר כזה יקרה בבניין חדש, באמצע סערה. העליתי גם מיד פוסט בפייסבוק להזהיר את התושבים שלא יצאו לחנייה, כי הברזלים התעופפו לכל עבר. יצרתי קשר עם נציג מהבניין, והוא אמר לי שהם באמת לא הבינו מה קורה, פשוט ראו ברזלים בכל פינה".
עיריית נתניה נמסר בעקבות האירוע: "עם קבלת ההודעה, נשלח למקום צוות של הפיקוח על הבנייה. עם זאת, יודגש כי האחריות לטיפול במפגע הינה של בעלי הנכס וחברת האחזקה של הבניין".
ועוד בנתניה: אישה בת 74 נפלה ברחוב שמואל הנציב, ככל הנראה בעקבות רוח חזקה. היא פונתה במצב קל עם חבלה בגפיים. חובש בכיר במד"א דניאל מוסטוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה יושבת על כיסא ברחוב כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהיא נפלה ברחוב בעקבות רוח חזקה ועוברי אורח סייעו לה לקום ולהתיישב על כיסא שהובא מאחת החנויות הסמוכות. הכנסנו אותה לאמבולנס ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה יציב".
באירוע אחר באזור, החלה שריפה בדירה בפרדסיה, זאת לאחר שככל הנראה פגע ברק במקום וגרם להצתה. צוותי כיבוי שהגיעו למקום, השתלטו על השריפה ומנעו את התפשטותה.
2 צפייה בגלריה
השריפה בפרדסיה
השריפה בפרדסיה
השריפה בפרדסיה
(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה נתניה)
"קיבלנו הודעה על שריפה בדירה בפרדסיה, פעלו במקום מספר צוותי כיבוי", אמר טפסר משנה דני יוספסברג, סגן מפקד כבאות והצלה נתניה, "עם הגעת הצוותים, נמצאה השריפה בעליית הגג. הצוותים מנעו התפשטות של השריפה, והצליחו להציל את המבנה. לדברי הדיירים, השריפה היא תוצאה של ברק שפגע במבנה, והוביל להתפשטות השריפה בתוך המבנה. סך הכל פעלו במקום חמישה צוותי כיבוי מתחנה אזורית נתניה".
תושבי נתניה דיווחו על רוחות חזקות וחלק מהם אף תיעדו ברד כבד ברחבי העיר. מזג האוויר צפוי להמשיך להיות סוער, ורוחות עשויות להגיע למהירות של בין 100-80 קמ"ש. הוא צפוי להמשיך ללוות אותנו בימים הקרובים, ולהתמתן מעט ביום שישי.
כל העדכונים - חדשות נתניה