פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום כנגד ג'אד גבארה, תושב טייבה בן 46, בגין שני סעיפים של מעשה מגונה בכוח ושני סעיפים של עבירות של פגיעה בפרטיות, שביצע על פי האישום, כלפי מתלוננת בת 24 בלובי של בניין מגורים בנתניה.
2 צפייה בגלריה
עצור
עצור
עצור
(צילום: ShutterStock)
לפני כשבועיים פורסם תיעוד התקיפה ממצלמות האבטחה של הלובי עלה לרשתות החברתיות, ובעקבות החשיפה נתפס החשוד במעשים החמורים.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת דין הילה צור, המקרה אירע ב-7 בפברואר, כאשר המתלוננת, אשר אינה דוברת את השפה העברית, עמדה בתחנת אוטובוס בנתניה. בעודו צועד ברחוב, הבחין הנאשם במתלוננת, ניגש אליה ופנה אליה בשפה העברית.
האישה לא הבינה את פשר פנייתו אליה והלכה מתחנת האוטובוס בדרכה אל ביתה. אז עקב אחריה נכנס בעקבותיה לתוך לובי הבניין, ללא ידיעתה. בעת שהמתינה ליד המעליות בבניין, הגיח לעברה הנאשם מאחור, התקרב אליה, דחק אותה אל קיר בפינה סמוכה למעליות בכוח ובניגוד להסכמתה. הנאשם נישק את המתלוננת בצווארה וביצע בה מעשה מגונה בכוח.
קראו גם:
בהמשך כתב האישום נטען כי חרף התנגדותה, הנאשם לא חדל ממעשיו והמשיך לבצע בה את המעשים בניגוד לרצונה, כאשר כל אותה העת היא ניסתה להימלט מידי הנאשם. הנאשם חדל ממעשיו רק כשנפתחה לפתע דלת המעלית ואז יצא מהבניין.
2 צפייה בגלריה
ג'אד גבארה, הנאשם
ג'אד גבארה, הנאשם
ג'אד גבארה, הנאשם
(צילום: מצלמות אבטחה, לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים)
על פי האישום, למחרת המקרה, בשעות הצהריים, בשובה אל ביתה, היא הבחינה שוב בנאשם עומד בסמוך לבניין. הנאשם ניגש אליה, אך משהבחין כי היא מחייגת במכשיר הטלפון הנייד שברשותה, נמלט מהמקום.
במקביל לכתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד ג'אד גבארה. בבקשת המעצר כתבה עו"ד צור כי "המשיב תר אחר קורבן במהלך שיטוטיו בטבורה של העיר נתניה, בשעות היום, וכשאיתר את המתלוננת, עקב אחריה אל ביתה וביצע את מעשיו בה, בכוח, חרף התנגדותה המפורשת וניסיונותיה להיחלץ מציפורניו.
המשיב ביצע את מעשיו במרכזו של בניין מגורים רב קומות ומאוכלס, בתקופה בה ידוע כי ישנם אנשים רבים העובדים מבתיהם ובצמוד למעליות הבניין- קרי במקום מרכזי ובולט. אלה מעידים כי המשיב היה נחוש לבצע את זממו בקורבנו, וללא כל מורא".
הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לצו איסור פרסום על פרטי המתלוננת.
לעדכונים - חדשות נתניה