הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה את ביצוע עבודות הפיתוח בחוף בלו ביי, החוף הצפוני ביותר ברצועת החוף העירונית.
1 צפייה בגלריה
חוף בלו ביי
חוף בלו ביי
חוף בלו ביי
(צילום: נמרוד גליקמן)
קראו גם:
העבודות צפויות לכלול הקמת מבנה בשטח של 123 מ"ר שישמש עבור שירותים, מלתחות וקיוסק לטובת המתרחצים. כמו כן צפויה לקום במקום נקודת מד"א, ועבודות הפיתוח בחוף יכללו את הסדרת החניה במקום והנגשת החוף.
"מדובר באחד החופים היפים של נתניה", אומרת טלי מולנר, המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק החופים, "אבל לצערי היו דברים בסיסיים שלא היו בחוף הזה, כמו מבנה שירותים ומלתחות או נגישות לחוף. הדברים האלה מחויבים להיות בכל חוף וחוף, ולצערי בחוף בלו ביי הם לא היו קיימים.
"אני שמחה שסוף סוף ועדת המשנה אישרה את תכנית הבינוי. כבר שנים אני יודעת שתושבים מחכים ומצפים לזה, חשוב להדגיש שיש כאן עבודה רבה של ראש העירייה, מנהלת החופים ואגף ההנדסה".
"זה חוף שיתאים את עצמו לגידול הצפוי בצפון העיר", מוסיפה מולנר, "ולאכלוס צפון העיר בבניינים חדשים, וכמובן זה ייתן מענה לתושבי צפון העיר שמגיע להם חוף מסודר עם מסעדה, שירותים ואפילו בית ספר לגלישה שנשקול לפתוח שם. הכול יתגבש יחד לעבודה יפה שתשדרג משמעותית את החוף".
תכנית פיתוח החוף מתאפשרת הודות לתוכנית המתאר הארצית לפיתוח החופים בנתניה (תמ"א 6/13), שאושרה בשנה שעברה על ידי הממשלה. על פי התכנון, חוף בלו ביי הוא אחד ממספר חופים שצפוי לעבור שיפוץ ופיתוח בשנים הקרובות. רק בחודש ספטמבר האחרון, עבודות דומות אושרו גם בחוף העונות בנתניה, שיכללו בין היתר הקמת מעלית לחוף, מקלחות וסוכות מציל חדשות.
כל העדכונים - חדשות נתניה