כתב אישום הוגש השבוע כנגד תושב נתניה בן 27, לאחר שעל פי החשד השתמש ברכב שלקח מסוכנות מכוניות על מנת לדרוס את בן דודו, לאחר שהשניים היו מסוכסכים על רקע קשר זוגי עם אישה.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, ב-27 לינואר הגיע הנאשם לסוכנות רכב בנתניה, ופגש בבעלים, כאשר התעניין ברכישת רכב מסוג סקודה לבנה. בהסכמתו של בעלי הסוכנות, לקח הנאשם את הרכב לבדיקה במכון רישוי. לאחר שעזב את מכון הרישוי, הבחין הנאשם בבן דודו, איתו היה מסוכסך על רקע קשר זוגי עם אישה שהשניים הכירו.
הנאשם האיץ את נסיעתו, ופגע בבן דודו באופן שבו רגלו נמחצה בין הרכב שלו לרכב חונה. בהמשך, נסע הנאשם לאחור וניסע לפגוע בבן דודו פעם נוספת אך המתלונן חמק מהפגיעה, והנאשם פגע ברכב חונה וגרם לו לנזק בפח.
קראו גם:
בהמשך, על פי כתב האישום, יצא הנאשם מהרכב כשהוא אוחז בחפץ הנחזה להיות סכין, הלך לכיוון בן דודו ואיים כי יהרוג אותו, אך בן דודו הצליח להימלט ונכנס לבניין הסמוך. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרם למתלונן כאב ברגלו וצליעה, וכן נגרמו נזקים לרכב החונה ולרכב בו נהג הנאשם. כאמור, בשל כך הוגש כתב אישום כנגד הנאשם בעבירות של תקיפה, איומים והתנהגות הגורמת נזק.
ראוי לציין כי בסמוך למקרה, לאחר שנעצר הנאשם, המשטרה ביקשה בדיון להאריך את מעצרו בשלושה ימים כדי להשלים פעילות חקירה. אולם השופט ביקר את ההתנהלות של המשטרה, וטען כי "התנהלותה של היחידה החוקרת הינה לא פחות מרשלנית". זאת בשל העובדה שהמקרה אירע ארבעה ימים לפני הדיון, אך המשטרה לא ביצעה פעולות חקירה בסיסיות ומתבקשות כגון חקירת עדים ואיסוף ראיות וזאת ללא כל הסבר מניח את הדעת.
בשל כך, האריך השופט את מעצרו של הנאשם רק ביממה אחת, במקום בשלושה ימים, כמו שביקשה המשטרה.