יו"ר התאחדות העסקים בנתניה, מנחם אילוז, יצא ביוזמה חדשה שהחלה להציף היום (ראשון) את קבוצות הפייסבוק המקומיות.
מדובר ביוזמת "מחזקים את העסקים הקטנים בנתניה", במסגרתה כל תושב מצטלם כשהוא מבצע קניות בחנות מקומית בעיר, ומאתגר את התושב הבא לבצע את אותו הדבר, וכן הלאה.
2 צפייה בגלריה
אילוז בעסק בעיר
אילוז בעסק בעיר
אילוז בעסק בעיר
(צילום: מנחם אילוז)
קראו גם >>
את האתגר החל אילוז בעקבות פתיחת חנויות הרחוב שהחלה היום, ולאתגר כבר נרתמה חברת המועצה טלי מולנר, וכן הסכימו להשתתף באתגר סגנית ראש העירייה שירי חגואל סיידון, סגן ראש העירייה אלי דלל וחבר המועצה אהרון אורגד.
"חשבתי על דרך לגרום לתושבים להגיע לעסקים ולשבור את מחסום הפחד, כמובן בהתאם לתו הסגול המחמיר, שכל העסקים בנתניה תודרכו לשמור עליו בהחמרה", אומר אילוז, "האתגר אומר שכל אחד שמתויג צריך להצטלם בחנות האהובה עליו, לקנות משהו, לצלם ולתייג את זה, ולאתגר את הבא בתור".
2 צפייה בגלריה
חברת המועצה מולנר משתתפת באתגר
חברת המועצה מולנר משתתפת באתגר
חברת המועצה מולנר משתתפת באתגר
(צילום: טלי מולנר)
"בהתחלה תייגתי בעלי תפקידים כדי שיראו לאנשים שלא צריך לפחד, ואז אנשים כבר מתחילים לתייג אחד את השני. זו שרשרת של מעשים טובים שלא נגמרת. בתור יו"ר התאחדות העסקים בנתניה, חברי המועצה הם רק ההתחלה, אני קורא לכל התושבים להיכנס לחנויות, להצטלם, להעלות לרשתות החברתיות ולאתגר את החבר הבא שיעלה גם תמונות.
"ככה גם נתמוך וגם נפרסם. חשוב מאוד לחזק את העסקים המקומיים. ברגע שאתם קונים מעסק מקומי, אתם תומכים בו, במשפחה שלו, בילדים שלו, חשוב לזכור שכולנו בנתניה חיים כאן יחד".
רוצים להשתתף באתגר? צלמו את עצמכם בעסק מקומי, תייגו "מחזקים את העסקים הקטנים בנתניה" ותתייגו חבר נוסף שישתתף באתגר.
לכל העדכונים - חדשות נתניה