בתקופה בה מסעדות נסגרות ברחבי הארץ, נפתחו לאחרונה ארבע מסעדות בנתניה. "פיתה בשר", שמשתייכת לרשת שכבר מחזיקה סניפים ברמת השרון, רעננה וראשון לציון, נפתחה לאחרונה במתחם "פיאנו" בעיר ימים.
4 צפייה בגלריה
פיתה בשר
פיתה בשר
פיתה בשר
(צילום: יחצ)
במקום החדש שמשתרע על כ-74 מ"ר, הושקעו מעל מיליון שקלים. "לקחנו סיכונים, ואנחנו חושבים שזה הזמן הנכון לפתוח", אומר עודד כהן, אחד מהבעלים של הרשת "פיתה בשר".
קראו עוד>>
מסעדה נוספת שפתחה לאחרונה היא "בית הסביח" ברחוב סמילנסקי. "סגרתי עסק אחד באזור התעשייה, 'בית התוניסאי', ולא היה לי מה לעשות עם הציוד", אומר גבי מסילתי, הבעלים של "בית הסביח", "לחבר שלי יש חנות בסמילנסקי, החנות הייתה סגורה ולא מושכרת לתקופה של זמן, הוא אמר לי 'קח אותה עליי לניסיון לתקופה של חצי שנה', ופתחנו.
4 צפייה בגלריה
בית הסביח
בית הסביח
בית הסביח
( גולן זוהר)
"ההיענות של האנשים היא בסדר, ברוך השם, לא בשמיים. ברגע שתיגמר תקופת הניסיון ונצטרך לשלם שכירות, אם מספר הלקוחות לא יעלה, לא נוכל לשרוד את זה".
גם בן ברק, אחד השותפים בפאב ה-"גונס" המוכר במרכז העיר, ניצל את התקופה ופתח לאחרונה טוסט שופ בשם "בנג'יס" ברחוב בנימין, שמוכנה להתמודד גם עם סגר רביעי.
4 צפייה בגלריה
בנג'יס טוסט
בנג'יס טוסט
בנג'יס טוסט
(TV PROD)
"אנחנו מוכרים את כל סוגי הטוסטים ואפילו 26 בירות בוטיק מיוחדות", אומר בן ברק, "שמנו לב שהביקוש לאוכל לא נגמר אף פעם. לכן החלטנו לפתוח מקום מגניב בעיר".
מסעדה נוספת שנפתחה לאחרונה היא "מאמארוני". הבעלים, שירן מימון, מספרת כי המסעדה הקודמת נסגרה בספטמבר בעקבות הקורונה, אך היא ובעלה החליטו לפתוח אותה מחדש ברחוב המלאכה במתכונת חדשה ובמיקום שונה, למרות האקלים הכלכלי.
4 צפייה בגלריה
המארמוני
המארמוני
המארמוני
(שירן מימון)
"זו מסעדה ביתית מאוד, המטבח הוא מטבח שף איטלקי והמנות טבעוניות, הכל עבודת יד, כולל הפסטות", אומרת שירן, "את המסעדה הקודמת סגרנו כי בעל הבית החליט שבגלל הקורונה הוא מפנה את המבנה שלנו. הייתה לנו אופציה לקפל את הדברים, אבל החלטנו שלא, החלטנו להמשיך הלאה. אנחנו מאמינים במוצר שלנו".
לעידכונים: חדשות נתניה